Știri

144

ZuZu se promoveaza intens pe Fb

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Albalact a gasit o modalitatea ingenioasa de a-si promova laptele ZuZu, in mediul online. Astfel, mizand pe sugestia facuta consumatorilor de a utiliza laptele zuzu ca ingredient estival, pagina de Facebook a marcii face trimitere directa la milksheke-uri pe care oricine le poate prepara acasa, cu ajutorul unui sheker si, desigur, a laptelui produs de Albalact. Ultima ofensiva se deruleaza chiar in aceasta perioada, ZuZu fiind sponsor al unui festival de parodii publicitare care se va desfasura in a doua parte a lunii august, sub titulatura ADfel, in organizarea Iqads. Albalact, al treilea mare jucator de pe piata romaneasca a lactatelor, ramane lider cu brand-ul Zuzu pe segmentul laptelui pasteurizat, avand o cota de piata de 29.5% in valoare, dar este lider ?si in total piata de lapte lapte UHT ?si lapte pasteurizat , cu o cota de piata de 21.1% in valoare. Albalact este de asemenea lider de piata pe segmentul untului de masa, cu brandul omonim De Albalact ?si pe segmentul smantana, cu tot brand-ul De Albalact. Cu brand-ul Raraul, compania a urcat pe locul 2 in topul producatorilor de branza proaspata de vaci conform datelor A.C. Nielsen, Septembrie 2013 .* Zuzu Bifidus Snack este cel mai important proiect recent al companiei ?si completeaza portofoliul de iaurt al brand-ului Zuzu. Extinderea ?si inovarea portofoliului de iaurt a propulsat Albalact in topul primilor 3 producatori de iaurt din Romania conform datelor A.C. Nielsen, Septembrie 2013 . Tot in categoria iaurt, Albalact a dezvoltat ?si brand-ul Poiana Florilor un brand mai tanar in portofoliul cu o gama de iaurturi cu aroma de fruct intr-o varianta de gramaj mai mica, de 100 de grame. Alte schimbari importante pentru Albalact au avut loc anul acesta. Zuzu a trecut printr-o noua etapa de rebranding, cu mici schimbari de design ?si ambalaj, care vor consolida identitatea brand-ului ?si ii vor conferi o ?si mai buna vizibilitate la raft. Toate ambalajele au fost redesenate in stilul viu, proaspat, simplu ?si natural al brand-ului Zuzu. Noutatile vizeaza ?si retetele, care au fost imbunatatite, in special la iaurtul cu fructe. Foto: ADfel

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2