PiațăȘtiri

166

50 de ani METRO Cash Carry

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Comunicat 2014 este anul in care METRO Cash Carry aniverseaza 50 de ani de la infiintare, fiind un an de exceptie, plin de evenimente si promotii organizate pentru clienti, parteneri si angajati, de catre jucatorul numarul 1 in lume din domeniul cash carry. Numeroasele si diversele activitati care marcheaza cea de-a 50-a aniversare au un punct comun:celebreaza afacerile independente. Pentru noi, 50 de ani de METRO Cash Carry este atat un motiv de sarbatoare, cat si un imbold pentru viitor,afirma Olaf Koch, Chairman of the Management Board METRO AG si CEO al METRO Cash Carry.Ne-am propus sa extindem rezultatele bune obtinute in numeroase sectoare ale activitatii noastre, nu doar sa le consolidam.Spiritul antreprenorial, pasiunea pentru afaceri si concentrarea puternica pe servicii sunt semne distinctive pe care METRO Cash Carry le imparte cu clientii sai, precum si valorile pe care se bazeaza succesul comun. METRO, partenerul preferat al antreprenorilor Odata cu aniversarea a 50 de ani de activitate, METRO Cash Carry isi prezinta noua pozitionare: parteneriatele bazate pe incredere si incheiate pe termen lung cu clientii, angajatii, partenerii si furnizorii companiei constituie baza succesului sau in viitor. Aceasta noua abordare, YOU METRO, subliniaza pozitionarea noastra si reprezinta o parte integranta a campaniei de imagine METRO. Mai multe informatii pot fi regasite pe site-ulMETRO GROUP.Dorim sa fim cel mai bun partener pentru afacerile independente,explica Olaf Koch.Aceasta este tinta pe care ne-ampropus-o, precum si reperul la care ne vom raporta si in viitor. Succesul nostru este, de fapt, succesul clientilor nostri. Poate mai mult decat orice alt sector din domeniul comertului modern, cash carry este segmentul relatiilor profesionale si al increderii. Tocmai de aceea, noua pozitionare continua de fapt initiativele companiei, derulate inca de la infiintare, pentru a fi mai aproape de clientii METRO,a declarat Gilles Roudy, Director General al METRO Cash Carry Romania. Subliniem totodata atentia constanta pentru activitatea business-urilor independente din Romania, fie ca vorbim despre startup-uri, despre afaceri aflate in proces de dezvoltare sau business-uri mature, cu nevoie de consolidare. Ne bucuram sa adoptam aceasta noua abordare YOUMETRO si sa ne concentram toate eforturile pentru a deveni partenerii preferati ai antreprenorilor,a adaugat Gilles Roudy. De la un magazin in Muuml;lheim, Germania, la un lant international In ultimii 50 de ani, METRO Cash Carry a jucat un rol esential in evolutia industriei comertului cash carry. Primul magazin al companiei a fost deschis in Muuml;lheim an der Ruhr Germania , in data de 27 octombrie 1964. Conceptul de cash carry a atras rapid interesul tuturor atat in Germania, cat si in alte tari, patru ani mai tarziu compania incepand sa se extinda si in restul Europei. Acest lucru a fost posibil datorita caracteristicilor distinctive ale noului concept cash carry: disponibilitatea crescuta a produselor, capacitatea de a transfera acest format de magazin peste hotare, precum si dezvoltarea rapida a unui sistem performant de logistica si de gestionare a marfii. Totodata, a fost utilizata intens tehnologia informationala pentru a asigura o gestionare eficienta a activitatii. METRO Cash Carry a mai adaugat o piatra de temelie in 2009, cand a introdus serviciul de livrari in Germania, in prezent disponibil in toata lumea. Astazi, METRO Cash Carry are peste 750 de magazine, in 29 de tari, si un numar de aproximativ 120.000 de angajati. In anul financiar scurt 2013, derulat din ianuarie pana in septembrie, divizia cashcarry a generat vanzari in valoare de 31 miliarde Euro. METRO Cash Carry in Romania METRO Cash Carry este primul comerciant care a intrat pe piata locala din Romania, in octombrie 1996, introducand sistemul de vanzare cash carry, cea mai moderna forma de comert en-gros, cu plata la ridicarea marfii. In anii care au urmat, METRO Cash Carry Romania si-a consolidat pozitia de lider prin expansiunea retelei la 32 de magazine si prin lansarea unor tendinte care au influentat ulterior piata locala. In acest sens, METRO Cash Carry Romania a fost primul jucator pe piata de profil din Romania care a implementat in anul 2012 o platforma de e-commerce, METRO Magazin Online, introducand astfel sistemul multichannel magazine traditionale si magazin online Totodata, pornind de la cererea in continua crestere pentru produsele proaspete, crescute local, precum si de la nevoile stringente ale agricultorilor, METRO Cash Carry Romania a initiat si lansat programul De-ale noastre, platforma de sustinere a producatorilor locali, unica pe piata din Romania, prin care compania le ofera agricultorilor implicati in program consultanta specializata pe tot parcursul procesului de productie, solutii de colectare si un loc stabil pentru desfacerea marfii, in magazinele retelei sale. Compania a lansat, de asemenea, LaDoiPasi, primul program de sustinere a micilor intreprinzatori din comertul traditional, care au astfel posibilitatea de a face parte dintr-o retea nationala si a beneficia de expertiza unui lider international din domeniul comertului cu ridicata. Prin LaDoiPasi, METRO Romania ofera partenerilor sai consultanta specializata si asistenta pe toata perioada desfaordm;urarii parteneriatului, acestia pastrandu-si independenta financiara si administrativa. Nu in ultimul rand, METRO Romania este primul comerciant care a dezvoltat o platforma ce ofera servicii de consultanta integrata pentru micile intreprinderi din domeniul ospitalier. Platforma HoReCa SupportPartnership ofera atat consultanta 360#8304; clientilor HoReCa, cat si proiecte la cheie antreprenorilor care vor sa inceapa o afacere in acesta zona. Actiuni aniversare Clientii nostri vor fi cei care vor beneficia cu adevarat de anul aniversar si de toate initiativele strategice aferente,a declarat Gilles Roudy, Director General METRO Romania.Pe tot parcursul anului aniversar, ne vom intampina clientii, Partenerii nostri de incredere, cu numeroase surprize, prin care ne aratam recunostinta. Totodata, cu ocazia aniversarii, METRO Cash Carry Romania va derula un program de recunoastere a antreprenorilor care au contribuit la bunastarea comunitatilor din care fac parte. Pe de alta parte, site-ulwww.50yearsmetro.comdescrie in mod detaliat toate activitatile aniversare ale companiei METRO Cash Carry. Aceasta platforma de prezentare si comunicare descrie etape din istoricul companiei la nivel international si viziunea acesteia pentru urmatorii ani. O sectiune speciala este dedicata clientilor, angajatilor si partenerilor companiei, ale caror povesti ofera atat o imagine vie si emotionanta a ceea ce ii caracterizeaza pe proprietarii afacerilor independente, cat si o confirmare a importantei angajatilor si a furnizorilor care adopta o abordare antreprenoriala. METRO Cash Carry este reprezentata in 29 tari cu peste 750 de magazine cash carry. Cu peste 120.000 angajati in intreaga lume, compania a atins vanzari de aproximativ 31 miliarde euro; in anul financiar 2012/2013 pro forma . METRO Cash Carry este o divizie de vanzari a METRO GROUP, unul dintre liderii comertului la scara mondiala. In anul financiar 2012/2013, vanzarile METRO GROUP au atins cifra de 66 miliarde euro; pro forma . Compania numara aproximativ 265.000 de angajati ?si opereaza aproximativ 2.200 de locatii in 32 tari. Performanta METRO GROUP se bazeaza pe forta diviziilor sale de vanzari care opereaza in mod independent pe piata: Metro/Makro Cash Carry - liderul international in comertul cu ridicata cu auto-servire, hypermarket-urile Real, Media Markt ?si Saturn - lider pe piata bunurilor electronice ?si electrocasnice din Europa ?si magazinele universale Galeria Kaufhof. Informatii suplimentare pe:www.metrogroup.de. METRO Cash Carry Romania este parte integranta a METRO Cash Carry International ?si a fost lansata oficial in Romania in luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distributie, in Bucureordm;ti. Astazi, reteaua numara 32 de magazine in 23 de oraordm;e. Distributia nationala a magazinelor METRO Romania este urmatoarea: 5 centre in Bucureordm;ti, cate 2 centre in Braordm;ov, Constanta, Timiordm;oara ?si cate un centru in fiecare din urmatoarele oraordm;e: Cluj, Bacau, Ia?si, Craiova, Baia Mare, Galati, Ploieordm;ti, Oradea, Sibiu, Suceava, Piteordm;ti, Tg. Mureordm;, Arad, Deva, Braila, Satu Mare, Piatra Neamt, Buzau, Targoviordm;te ?si Turda. Informatii suplimentare pe:www.metro.ro.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2