PiațăȘtiri

144

5,5 milioane de euro pentru Koliba, in 2014

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Producatorul slovac de lactate Koliba isi propune sa obtina, in 2014, o cifra de afaceri de 5,5 milioane de euro pe piata romaneasca, dupa ce vanzarile de anul trecut s-au ridicat la 3,5 milioane de euro. Brandul Koliba exista pe piata din Romania din 2008, avand o retea de distributie extinsa in lanturile Billa, Kaufland, Carrefour Metro si Auchan. Koliba este specializat in producerea cascavalurilor semitari maturate si a untului traditional. Situati pe ultimele pozitii in topul tarilor din Europa in privinta consumului de lapte pe locuitor, romanii raman fideli produselor autohtone, lucru care pune la grea incercare brandurile internationale care incearca sa se dezvolte pe piata din Romania, noteaza Magazin progresiv. Pentru Koliba, anul 2013 a fost foarte bun pentru productia de unt, cererea mare de produse fiind dificil de onorat. De o foarte buna calitate, produsele noastre respecta traditia si gustul specifice, indiferent ca vorbim de piata din Romania sau de celelalte piete europene, concentrandu-ne in special pe trei produse: Gustul untului 57% si 65% si Unt cu continut redus de grasime, declara Francisk Iabloncic, Country Manager Koliba. Situatia nu este la fel de optimista pentru branzeturi, intrucat produsele Koliba difera de branza romaneasca din punctul de vedere al metodei de productie. Din acest motiv, romanii nu sunt familiarizati cu produsele Koliba si va mai dura ceva timp pana cand vor deveni cunoscute. Mai multe, pewww.magazinulprogresiv.ro; Foto: Bussines24

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2