RetailDetail dezvăluie că gigantul berii belgiene AB InBev dorește să-și vândă brandurile regionale germane de bere. O posibilă vânzare s-ar încadra cu siguranță în strategia sa de diversificare către băuturi mai profitabile.
Germania este cea mai mare piață de bere din Europa, dar totuși, ziarul belgian De Tijd raportează că AB InBev ar putea pregăti un „Dexit” și ar putea vinde toate mărcile regionale.
Se spune că un raport Bloomberg identifică mărci precum Beck's, Diebels, Franziskaner Weissbier și Hasseröder, care ar putea câștiga cea mai mare companie de bere din lume cu un miliard de euro.
Deocamdată, știrile nu au fost confirmate oficial nicăieri. Pentru De Tijd, grupul de bere a confirmat doar că „își va evalua continuu posibilitățile de stimulare a creșterii”.
De când Michel Doukeris a preluat conducerea la AB InBev, compania s-a concentrat mai mult decât oricând pe diversificare și s-a îndepărtat de piața clasică a lager-urilor.
Acest lucru se reflectă în accentul crescut pe berile cu conținut scăzut de calorii, seltzeri tari și cocktailuri conservate.