Nestlé a introdus o nouă aromă pe marca sa de ciocolată After Eight, cu o versiune Mojito & Mint. Noua propunere combină fondantul cu aromă de mojito și mentă cu ciocolata neagră bogată a mărcii și este inspirată de cocktailul clasic cubanez, informează ConfetioneryNews.
Debbie Bowen, senior brand manager pentru After Eight, a declarat: „Gin & Tonic After Eight în ediție limitată de anul trecut a fost un mare succes pentru consumatori și credem că cea mai nouă invenție a noastră se va dovedi și mai populară”.
Ediție limitată After Eight Mojito & Mint, care este disponibilă într-o cutie de 200 g (RRP 3 GBP), va ajunge la marile supermarketuri și magazine de proximitate din Marea Britanie și Irlanda de la începutul lunii septembrie și este fabricată cu cacao provenit în mod responsabil prin Planul Nestlé Cocoa .
Înființată în 1962, After Eight este realizată cu ulei de mentă 100% natural și nu conține culori, arome și conservanți artificiali.
„After Eight Mojito & Mint este o abordare crescută și sofisticată a fondantului nostru clasic, cu o aromă răcoritoare și plăcută, care va încânta cu siguranță fanii mărcii, atât vechi, cât și noi.
Indiferent dacă vă bucurați alături de o cafea după cină sau ca o delicatese în orice moment al zilei, credem că cea mai nouă mentă este un tribut delicios adus unuia dintre cocktailurile preferate ale națiunii ", a spus Bowen.