Grupul de firme AGRICOLA continua in aceasta toamna campaniaMese de poveste, adaptand continutul unui public mai sofisticat si extrem de atent la deciziile care tin de cheltuirea bugetului. si de data aceasta, campania este una integrata, incuzand opt spoturi TV si online, dar si o componenta de digital si social media, precum si una de campanii la raft in Key Accounts. Cele trei categorii de produse vizate de campaniaMese de povestesunt carnea de pasare, salamurile crud-uscate, cu sortimentele Salam de Sibiu si Salam Banatean si produsele ready meals, cu focus pe chiftelele vegetale, nuggets si noile preparate picante - snitel si gujoane din piept de pui. Ne adresam prin aceasta campanie, in egala masura, celor care cunosc si apreciaza produsele Agricola, dar si celor care iubesc sa incerce noi sortimente si sa experimenteze gusturi distincte. Anul acesta, mesele de poveste sunt cele care ne aduna familia in jurul mesei, dar si cele care dau tonul distractiei, care incita la discutii sau la amintiri de neuitat, alaturi de prieteni., a declarantCarmen Gavrilescu, Marketing Manager Agricola International. CampaniaMese de povestedebuteaza prin readucerea in prim-plan a celui mai bine vandut Salam de Sibiu din Romania, continuand cu promovarea Salamului Banatean, urmand ca, din data de 19 septembrie sa intre on-air spoturile produselor diferentiatoare Europrod: Nuggets si Strips din piept de pui, fara E-uri, dar si produsele noi din gama Picant. Sortimentele de Pui fericit si Pui al fermierului vor beneficia de o campanie care va dura doua luni, timp in care consumatorii care vor inscrie codurile promotionale au sansa sa castige vouchere de la Dedeman, pentru bucatarie, weekenduri de rasfat la Sighisoara, sau marele premiu, un Fiat Tipo. Anul 2016 vine cu numeroase schimbari ale comportamentului de consum, in ceea ce priveste produsele noastre. Mesele in familie sau intre prieteni se reinventeaza in fiecare zi, iar pentru noi este o provocare sa tinem pasul cu consumatorii nostri., completeazaCarmen Gavrilescu, Marketing Manager Agricola International. Componenta de digital de acest an va include rebrandingul paginiiCreator de Pofta, inMese de Poveste, precum si promovarea aplicatiei Mese de poveste, cu o ampla declinare pe canalele de Facebook si YouTube. Campania este dezvoltataalaturi de agentiileWOPA creatie ,Advanced Ideas digital siRogalski Damaschin PR PR si social media , informeaza Iqads.