Agroland, cea mai puternica retea de magazine agricole din Romania, cu 17 ani de experienta in vanzarea de pui de o zi, investeste 400.000 euro pentru a dezvolta o noua linie de business - comercializarea de carne de pui sub marca de Pui Rustic. Investitia va fi preponderent directionata catre achizitia si dotarea primelor ferme de mici dimensiuni cu linii automate de hranire si adapare, furnizate de Agroland. Pana la finalul anului 2017, estimam ca vom detine 50% din piata de carne de pasare provenita de la pasari crescute in aer liber, in ferme mici si hranite cu produse vegetale, dedicata tuturor celor care doresc sa-si aminteasca savoarea puiului crescut la curte, declara Horia Cardos, director general Agroland. Pogramul va include 80 - 100 de fermieri din toata tara, pana in prezent fiind deja selectionati 20% dintre acestia. Carnea de la pasarile crescute in libertate in ferme de mici dimensiuni va fi comercializata de catre Agroland sub marca Puiul Rustic in supermarketuri si hipermarketurile cu care compania are deja o relatie contractuala. Reprezentantii companiei estimeaza ca, intr-un an de la lansare, noua linie de business va genera 10% din cifra de afaceri a companiei. Agroland a incheiat anul 2013 cu vanzari de 16 milioane de euro, in crestere cu 23% fata de anul precedent. Mai multe, pe www.revista-piata.ro