Repere

171

Albalact: Profit de 8,4 milioane de lei

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Comunicat Compania Albalact a incheiat anul 2013 cu o crestere profitabila a afacerilor, in conditiile consolidarii portofoliului si deschiderii unor noi investitii, arata raportul financiar aprobat astazi in Adunarea Generala a Actionarilor. Albalact a obtinut, anul trecut, o crestere cu 23% la suta a cifrei de afaceri, care a ajuns la 423.185.587 lei, si a inregistrat un profit de 8.400.362 lei, cu 14% mai mare decat profitul din anul precedent. In 2012, cifra de afaceri a companiei s-a ridicat la 343.844.878 lei, iar profitul a fost de 7.320.697 lei.Actionarii companiei au hotarat si votat, anul acesta, ca profitul net aferent exercitiului financiar 2013 sa ramana nerepartizat. Am obtinut performante financiare respectand toate obiectivele bugetate pentru o crestere profitabila, am consolidat portofoliul prin investitii noi si lansari de produse, ne-am extins semnificativ si in zona de vanzari si logistica.. In 2013, ne-am pastrat o strategie orientata catre segmentele dinamice de piata, iar anul acesta vom urma aceleasi obiective. Am planificat sa iesim in piata cu produse noi, desi consumul ramane moderat, insa cautam sa ne adaptam continuu nevoilor de consum si puterii de cumparare,declara Raul Ciurtin, presedinte si director general Albalact. Tot in Adunarea Generala de astazi, actionarii au aprobat de principiu fuziunea S.C. Albalact S.A. cu S.C. Raraul S.A, prin absorbtia Raraul de catre Albalact. Compania Albalact detine astazi 99,01% din capitalul social al societatii Raraul, pe care a achizitionat-o in 2008 si in care a investit an de an. Fuziunea societatilor Albalact si Raraul - necesara pentru dezvoltarea unui management integrat eficient - a fost amanata in 2010, pentru a nu afecta eligibilitatea proiectelor de finantare nerambursabila SAPARD, contractate de ambele societati si aflate la vremea aceea in derulare. Actionarii Albalact au mai aprobat si initierea negocierilor cu potentiali investitori pentru instrainarea partiala sau totala a SC Albalact Logistics SRL, societate infiintata anul trecut pentru preluarea activitatii de logistica a companiei. Albalact, al treilea mare jucator de pe piata romaneasca a lactatelor, ramane lider cu brand-ul Zuzu pe segmentul laptelui pasteurizat, avand o cota de piata de 29.5% in valoare, dar este lider si in total piata de lapte lapte UHT si lapte pasteurizat , cu o cota de piata de 21.1% in valoare. Albalact este de asemenea lider de piata pe segmentul untului de masa, cu brandul omonim De Albalact si pe segmentul smantana, cu tot brand-ul De Albalact. Cu brand-ul Raraul, compania a urcat pe locul 2 in topul producatorilor de branza proaspata de vaci conform datelor A.C. Nielsen, Septembrie 2013 .* Zuzu Bifidus Snack este cel mai important proiect recent al companiei si completeaza portofoliul de iaurt al brand-ului Zuzu. Zuzu Bifidus Snack este o combinatie echilibrata de iaurt probiotic cu mixuri de cereale, fructe si seminte si vine in intampinarea consumatorilor care-si doresc o alimentatie sanatoasa. Zuzu Bifidus Snack este si o inovatie in aceasta categorie, pentru ca are combinatii de cereale si fructe unice pe piata, cum este mixul de goji cu stafide si merisoare sau mixul de fulgi de ovaz cu seminte in, dovleac si floarea-soarelui . Extinderea si inovarea portofoliului de iaurt a propulsat Albalact in topul primilor 3 producatori de iaurt din Romania conform datelor A.C. Nielsen, Septembrie 2013 .* Tot in categoria iaurt, Albalact a dezvoltat si brand-ul Poiana Florilor un brand mai tanar in portofoliul cu o gama de iaurturi cu aroma de fruct intr-o varianta de gramaj mai mica, de 100 de grame. Alte schimbari importante pentru Albalact au avut loc anul acesta. Zuzu a trecut printr-o noua etapa de rebranding, cu mici schimbari de design si ambalaj, care vor consolida identitatea brand-ului si ii vor conferi o si mai buna vizibilitate la raft. Toate ambalajele au fost redesenate in stilul viu, proaspat, simplu si natural al brand-ului Zuzu. Noutatile vizeaza si retetele, care au fost imbunatatite, in special la iaurtul cu fructe. *** Albalact - Alba Iulia este unul dintre primii trei producatori de lapte ?si produse lactate din Romania si cea mai mare companie cu capital majoritar romanesc din industrie. Infiintata in anul 1971 ?si transformata in societate comerciala pe actiuni in 1990, Albalact a fost privatizata in 1999. Compania Albalact are peste 800 de angajati ?si peste 6000 de actionari ?si este listata la categoria Rasdaq a Bursei de Valori Bucureordm;ti. Albalact detine si 99,01% din pachetul de actiuni al societatii Raraul Campulung Moldovenesc. Albalact comercializeaza produse proaspete pasteurizate ?si UHT sub brand-urile sale Fulga, Zuzu, Fruzu, Raraul, De Albalact ?si Poiana Florilor.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2