Repere

156

Analiza GfK: Ce inseamna pentru romani, Stil de viata sanatos?

autor

MeetMilk.ro

distribuie

GfK a investigat principalele activitati care contribuie cel mai mult la un stil de viata sanatos in opinia romanilor. Consumul de fructe si de legume sau de alimente proaspete, neprocesate, precum si exercitiile fizice regulate detin primele pozitii in top. Potrivit rezultatelor, analiza a reliefat urmatoarele aspecte: 7 din 10 romani identifica stilul de viata sanatos cu consumul de fructe si de legume si aproape jumatate cu alimentele naturale, cat mai putin procesate. Femeile apreciaza intr-o mai mare masura alimentatia sanatoasa comparativ cu barbatii. Aproape trei sferturi dintre ele spun ca este important consumul de fructe si legume fata de doar doua treimi dintre barbatii care cred acelasi lucru. De asemenea, 52% dintre romance vad beneficiile consumului de alimente proaspete, cat mai putin procesate sau gatite, in comparatie cu 46% dintre reprezentantii sexului masculin. Situatia pe regiuni ale tarii, ne arata ca locuitorii din Banat - Crisana - Maramures acorda mai multa atentie alimentatiei. Aproape 8 din 10 definesc stilul de viata sanatos prin consum de fructe si de legume si 57% prefera produsele proaspete, naturale. La polul opus, se afla dobrogenii, cu cei mai putini fani declarati ai fructelor si ai legumelor - 67% si bucurestenii, care nu pun prea mult sanatatea pe seama alimentelor proaspete, cat mai putin procesate sau gatite - doar 37%. In schimb, 7 din 10 locuitori ai capitalei sprijina exercitiile fizice si cred in aportul lor asupra sanatatii, iar 6 din 10 chiar fac miscare in mod regulat. GfK a realizat un studiu asemanator si la nivel global, in 23 de tari. Rezultatele arata ca romanii se aliniaza tendintelor globale in materie de stil de viata sanatos la capitolele sport 57% global, fata de 58% local si alimentatie sanatoasa 59% global, ca si la nivel local . Diferente apar in ceea ce priveste odihna care este mai mult pretuita la nivel global 66% versus 37% local . Mai multe detalii despre studiul GfK global: http://bit.ly/1DXuPrG Studiul a fost realizat de GfK Romania pe un eordm;antion de 1000 de respondenti din toata tara, cu varsta de peste 15 ani. Metoda folosita este cea a interviurilor fata in fata. Despre GfK Prezenta pe piata locala din 1992, GfK Romania este, de peste 12 ani, institutul numarul 1 de cercetare de piata, cu o cifra de afaceri de 19,2 milioane euro in 2013. Activitatile GfK Romania sunt structurate in doua sectoare, Consumer Choices ?si Consumer Experiences. GfK reprezinta sursa de incredere care ofera informatii relevante despre piata ?si despre consumatori ?si care ajuta companiile sa ia decizii inteligente. Peste 13,000 de experti in cercetarea de piata imbina pasiunea lor cu cei 80 de ani de experienta GfK in ordm;tiinta datelor. Aceasta permite GfK sa ofere insight-uri globale importante, imbinate cu expertiza locala, in peste 100 de tari. Prin utilizarea unor tehnologii inovatoare ?si abilitatea de a lucra cu cifrele, GfK transforma datele din studii in insight-uri actionabile, care sa permita clientilor sai sa-?si imbunatateasca avantajul competitiv ?si sa imbogateasca experientele ?si alegerile consumatorilor. Pentru mai multe detalii, vizitati www.gfk.com/ro sau urmariti GfK pe Facebook: https://www.facebook.com/gfkromania.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2