În acest an, Angelli a relansat gama sa de vinuri spumante. Compania și-a propus un upgrade calitativ și de imagine, care să facă față atât concurenței din ce în ce mai diversificate, cât și noilor trenduri de consum în favoarea spumantelor de tip prosecco.
Un produs iconic cum este spumantul Cuvée Imperial trebuie să își păstreze ADN-ul de bază de-a lungul anilor, și ca orice produs care evoluează, are nevoie de schimbări de imagine din timp în timp.
În 2021, Angelli Spumante & Aperitive (parte a grupului internațional Henkell & Co) a decis lansarea unui nou spumant Cuvée Imperial, produs în Italia sub o rețetă diferită.
Produsul beneficiază deasemenea de un design nou de sticlă și de etichetă. Packaging-ul accentuează originea sa italiană, rafinamentul și promisiunea unui gust remarcabil.
Elementele clasice ale etichetei – gama cromatică negru/auriu au fost păstrate, ca și forma de blazon a etichetei. Acestea au fost și mai mult stilizate, în direcția unui produs premium.
Cupajul de vinuri a fost gândit pentru a obține un spumant fresh, fructuos și foarte ușor de băut. Soiuri nobile au fost folosite în proporții echilibrate:
Chardonnay, Muscat, Pinot Grigio. Noul spumant Angelli se ridică la nivelul de calitate al unui spumant italian, iar noua imagine transmite o mai mare versatilitate de consum - Cuvée Imperial se poate savura în orice context și în orice moment.