Târgul Anuga devine hibrid. Prezentările produselor la standurile expoziționale la fața locului vor fi îmbunătățite prin oferte digitale suplimentare prin intermediul noului site Anuga @home.
Transformarea, tema principală a ediției din acest an
„Transformarea” este tema principală principală a Anuga din acest an. Prin care nu vor fi abordate doar temele legate de transformarea în industria alimentară și a băuturilor, ci și noile concepte ale târgului mondial de conducere în sine, care se desfășoară pentru prima dată într-un format hibrid.
În consecință, târgul fizic obișnuit cu prezentări de produse la fața locului în Köln va fi îmbunătățit suplimentar de elementul digital Anuga @home.
Formatul hibrid are avantajul că participanții la industrie din întreaga lume - expozanți, vizitatori profesioniști și presa comercială - pot face schimb de idei în direct în Köln sau digital prin intermediul platformei nou dezvoltate și se pot informa despre subiecte importante din industrie.
Ca urmare a faptului că târgul analogic este îmbunătățit de platforma digitală, va fi creată o nouă experiență hibridă de târg, oriunde se vor afla actorii cheie, factorii de decizie și alte grupuri țintă relevante.
Instrumente digitale pentru o acoperire maximă
Evenimentul digital Anuga @home oferă expozanților diverse opțiuni de prezentare. Platforma este accesată prin lobby-ul virtual. Aici, există o prezentare generală a tuturor caracteristicilor, precum și recomandări inițiale pentru contacte relevante, expozanți și puncte iminente pe agenda târgului.
În plus, platforma oferă componente suplimentare, cum ar fi „Principalele etape”, unde are loc programul organizat de Anuga. De exemplu, vorbitorii de top vor prezenta teme din industrie - live la fața locului din Köln sau pe flux din toate colțurile lumii - prin „Etapele Congresului”.
Noile produse și puncte de atracție ale expozanților vor fi prezentate în „Etapele produsului”. Aici, vor exista și alte etape specifice grupului țintă, de exemplu "Anuga Trade Show Stage", "Anuga Start-up Stage", "Anuga taste Innovation Stage" sau "Anuga Food Trends Stage".
În secțiunea Expozanți și produse, „Showfloor” servește drept omolog al sălii de expoziții. De aici este posibil accesul la diferite standuri ale expozanților, așa-numitul „Showroom”. Expozanții pot furniza informații relevante despre companiile, produsele și serviciile lor în Showroom.
Vizitatorii, alți expozanți, factorii de decizie de vârf, cumpărătorii, experții din industrie și reprezentanții mass-media pot fi contactați prin intermediul „Centrului de comunicare”, pe audio, video sau chat, sub forma unei comunicări individuale.
Vizualul „Discovery Graph” face identificarea contactelor și a companiilor relevante incredibil de ușoară și interactivă - fie prin intermediul rețelelor, contactelor personale sau utilizând funcția Match pe baza intereselor introduse.
Echipa târgului va desfășura, printre altele, seminarii web cu demonstrații live în următoarele săptămâni, pentru a prezenta funcționalitatea și posibilitățile platformei digitale.
Vizitatorii vor putea accesa programul live al Anuga @home în perioada 11.10.-13.10.2021. După această dată, conținutul poate fi apelat la cerere. Accesul la opțiunile de rețea este, de asemenea, posibil după închiderea târgului propriu-zis.