Marian Radu impreuna cu sotia sa Claudia ?si cu alti patru prieteni - Valentin Marcu, Mihaela Cristea, Gabriel Descultu ?si Radu Descultu - au investit circa 60.000 de euro pentru dezvoltarea unei afaceri in agricultura bio sub brandul Tomatina. Ei au mizat exclusiv pe distributia ?si comercializarea legumelor in mediul online - magazin online, aplicatie mobila ?si magazin pe Facebook, datorita costurilor mai mici decat in cazul unui magazin traditional ?si reducerii timpului de livrare care este esential in cazul alimentelor perisabile. Exista doua motive pentru care am ales mediul online. Primul se refera la faptul ca pentru un magazin virtual investitia este mai mica decat in cazul unui magazin traditional in care trebuie sa investeordm;ti in dotari, design, personal care nu produc decat daca dublezi cu foarte mult marketing ?si mediul virtual acum. Iar al doilea motiv este faptul ca am mers pe ideea reducerii timpului de livrare. La un magazin obiordm;nuit ar fi trebuit sa avem stoc acolo, iar unele legume s-ar fi deteriorat ?si atunci s-ar fi generat pierderi. Insa aordm;a, noi nu culegem legumele decat daca sunt comenzi sau daca nu mai pot sta, a spus antreprenorul Marian Radu, inginer de profesie ?si unul dintre fondatorii Delta Distribution - actuala Delta Studio.