Jean Valvis a ajuns cu brandul de apa minerala Aqua Carshy;patica pe rafturile unor lanturi de magazine americane, in incercarea de a-?si dezvolta businessul pe pietele externe, care in trei ani trebuie sa ajunga la 50% din totalul vanzarilor. Antreprenorul elvetian de origine greaca, care a cunosshy;cut succesul in business in Romania, spune ca a pozitionat Aqua Carpatica in Statele Unite ca un brand premium ca pret, care sa se bata cu Evian sau San Pellegrino. Daca brandul frantuzesc Evian costa 2,7 dolari sticla de 1,5 litri la raft, Aqua Carpatica are un pret de 2,99 dolari, afirma el. Am intrat deja pe rafturile unor retaileri americani. De SUA ma ocup personal ... . Pretul pe care l-am pus este o decizie clara de marketing, de pozitionare. Noi vrem sa fim un Rolls-Royce al apelor minerale, a mentionat el. Pe langa piata din SUA, Valvis duce Aqua Carpatica in China, Japonia,Germania, Anglia, Spania ?si tarile arabe. Dupa succesul pe care l-a avut cu apele minerale Dorna vanshy;dute catre Coca-Cola ?si lactatele LaDorna vandute cashy;tre Lactalis , Valvis sustine ca Aqua Carpatica este cel mai mare business pe care il va face, dar care nu va fi de vanzare. Eu le-am promis copiilor mei ca aceasta afacere va ramane in familie. Dar daca am succes in SUA, poate dupa trei ani vand un pachet minoritar la bursa din New York, a declarat Valvis pentru Ziarul financiar.