Brandul Aqua Carpatica, creat de omul de afaceri Jean Valvis in 2010, a depa?sit ca volume vandute brandul de apa minerala plata Izvorul Alb, creat de acela?si antreprenor acum 15-20 de ani ?si intrat in portofoliul gigantului Coca-Cola Hellenic in 2002. Astfel, in perioada ianuarie-mai, cel mai vandut brand din categoria apelor minerale a fost Borsec, cu o istorie de peste 200 de ani, urmat de Aqua Carpatica ?si Izvorul Alb, conform datelor companiei de cercetare de piata Vektor Marktforschung, potrivit ZF. Intrarea Aqua Carpatica in topul celor mai vandute trei branduri de apa minerala vine in conditiile in care brandul a fost creat in urma cu cinci ani, in timp ce restul brandurilor au o traditie de zeci sau chiar sute de ani. Fiecare roman consuma in medie anual 58 de litri de apa imbuteliata anual, piata fiind dominata de branduri romaneordm;ti. In ultimii ani insa, marcile private- care au preturi mai reduse- au muordm;cat din aceasta piata, devenind competitori importanti pentru Borsec, Bucovina, Dorna, Perla Harghitei sau Tuordm;nad.