132
Arla Foods Ingredients a lansat un nou concept pentru a ajuta producătorii să creeze batoane energizante de proteine care să ofere o îngăduință mai sănătoasă fără a compromite funcționalitatea.
Compania a citat cifrele Euromonitor International care sugerează că valoarea categoriei de bare de proteine va crește la o rată de creștere anuală compusă de 6% între 2021 și 2025, determinată de cererea de gustări gustoase pentru a înăbuși pofta de carbohidrați.
Cu toate acestea, mai mult de jumătate dintre consumatori au găsit cu greu găsirea gustărilor indulgente pe care le credeau sănătoase (HealthFocus International: Global Trend Study, 2020).
Cea mai recentă soluție Arla Foods Ingredients combină Lacprodan SoftBar - un ingredient proteic din lactate și zer, care permite barelor să ajungă la un conținut de proteine de până la 37%, precum și să ofere o textură moale - cu unt de arahide cremos.
Rezultatul a oferit o experiență alimentară indulgentă, care a permis afirmații precum „bogate în proteine” și „bogate în fibre”. Ingredientul a funcționat bine în bare fără maltitol și a avut teste de stabilitate la termen, a spus compania.
„Valoarea nutrițională, în special conținutul de proteine, este mai importantă ca oricând, dar produsele care nu oferă o experiență plăcută consumatorului nu vor fi achiziționate a doua oară”, a declarat Joe Katterfield, director de vânzări, sănătate și performanță Arla Foods Ingredients nutriție.
„Untul de arahide este o alegere excelentă datorită profilului său de aromă și textură, iar atunci când producătorii îl împerechează cu Lacprodan SoftBar pot crea bare indulgente fără a sacrifica funcționalitatea.”
Noul concept ar putea fi folosit de producători așa cum este sau ca bază pentru rețete cu diferite combinații de arome sau soiuri de unt de nuci, a susținut afacerea. A fost dezvoltat la Arla Foods Ingredients Application & Technology Science Center, ale cărui facilități includ acum o linie de producție pilot de bare de proteine.