Știri

184

Băuturile îndulcitecu stevia își măresc prezența pe rafturile hipermarket-urilor

autor

MeetMilk.ro

distribuie

La doi ani de la debutul său în SUA, Green Cola, o marcă de sifon îndulcit cu stevia, fără calorii, face eforturi noi în conturi de vânzare cu amănuntul pentru a concura cu produse precum Diet Coke și Diet Pepsi.

Zece ani de creștere

Green Cola este pe cale să sărbătorească aniversarea de 10 ani, lansându-se mai întâi pe piața natală din Grecia și apoi extinzându-se în aproximativ 40 de țări din Europa și Orientul Mijlociu până în 2016.

În 2019, compania a început să exploreze piața din SUA, care era mult mai expansivă și competitivă din punct de vedere al categoriei de băuturi, dar prezenta o mulțime de oportunități pentru companie, a declarat Manos Eleftheriou, director general la Green Cola North America LLC, care a lucrat pentru ambele. Coca-Cola și PepsiCo în funcții de conducere în timpul carierei sale.

„Granițele a ceea ce este un suc, ce este un seltzer sau ce este o băutură răcoritoare carbogazoasă în SUA sunt acum atât de neclare încât avem mult loc pentru a ne juca în diferite categorii și a îndeplini diferite nevoi”, a declarat Eleftheriou pentru FoodNavigator-USA. la Natural Products Expo West Show din Anaheim, California, săptămâna trecută.

„Oportunitatea pe care cred că este că consumatorul american sacrifică gustul pentru sănătate și bunăstare. Seltzer este grozav, dar este foarte plictisitor și are foarte puțin gust. Ideea este să readuci acele amintiri grozave pe care le ai dintr-un moale cu adevărat. bea, dar fără nicio vină”.

Green Cola folosește glicozide de steviol Reb M pentru a-și îndulci produsul, cofeina din boabele de cafea verde, precum și arome naturale, în timp ce nu conține ingrediente tipice de sifon, cum ar fi acidul fosforic, benzoatul de potasiu și acidul citric.

Doi ani de cercetări

„Secretul succesului nostru este că am petrecut mai mult de doi ani încercând să obținem amestecul potrivit de arome naturale și stevie. Lucrăm continuu cu furnizorii de stevie pentru a lucra cu cea mai recentă versiune de stevie, cea mai gustoasă”, a spus Eleftheriou.

De la intrarea pe piața americană în 2020, Green Cola a câștigat distribuție în peste 1.300 de magazine în 17 state, inclusiv Market Basket, Whole Foods Northeast, HEB, Stop and Shop, United Supermarkets, Meijer, Hannaford Supermarket, New Seasons și HyVee. De asemenea, marca este vândută la nivel național prin Amazon și pe Walmart.com.

"În mod ideal, când vorbesc cu un comerciant cu amănuntul, vreau să fiu pe culoarul de sifon, nu pe culoarul de specialitate. Puteți vedea că de îndată ce ajungem în locul potrivit, vitezele noastre sunt de 10 ori mai rapide decât orice altceva", a remarcat Eleftheriou.

Cerere de sifon îndulcit cu stevia?

Lansarea unui produs cola îndulcit cu stevia nu este un teritoriu neexplorat, a recunoscut Eleftheriou. Coca-Cola a lansat în 2014 un produs hibrid de cola îndulcită cu stevia și zahăr din trestie, Coca Life, care a fost retras de pe piață la trei ani după, din cauza vânzărilor slabe și a cererii mai mari pentru celălalt produs cu zero calorii, Coca-Cola Zero.

"A fost o soluție pe jumătate coaptă. Era 50% ștevie și 50% zahăr din trestie, și încă 100 de calorii și 15 g de zahăr per cutie, care a trimis un mesaj mixt către consumator și a eșuat la nivel internațional", a spus Eleftheriou.

Deci, ce îl face pe Green Cola să creadă că poate reuși acolo unde alții au eșuat sau să se înfrunte cu jucători precum Zevia, care a generat 34,2 milioane de dolari în vânzări nete anul trecut, cu 23% mai mult decât în ​​2020?

"Zevia este un jucător bun și s-au străduit mult în educarea consumatorului despre stevia. De fapt, cred că suntem complementari portofoliului lor -- sunt foarte puternici în ginger ale și în root bere", a spus Eleftheriou, care susține că Green Cola oferă un produs de cola mai bun, care reproduce mai îndeaproape experiența completă cu cola până la culoarea de caramel a lichidului (spre deosebire de formula clară a lui Zevia).

Extinderea gamei

Pe lângă produsul său original de cola, compania se concentrează pe o distribuție în creștere pentru SKU-urile sale de portocale, cireșe și limonadă, despre care Eleftheriou consideră că pot deveni cei mai performanti în setul de sifon fără calorii datorită aromei lor complete.

„Pentru fiecare cutie de cireșe, avem echivalentul a 8 cireșe și pentru fiecare cutie de limonada avem echivalentul cu lămâie plină”, a spus el.

Accentul pentru Green Cola în 2022 este să se îndrepte și mai mult către comerțul cu amănuntul concret la nivel național și să conducă la încercarea consumatorilor, reangajând în același timp un subgrup de consumatori care nu au luat un sifon dietetic de peste un deceniu, a spus el. adăugat.

„Acum că lucrurile revin la o anumită normalitate, trebuie să începem să intrăm în niște retaileri naționali”, a spus Eleftheriou, care a remarcat că compania este în proces de creștere a sistemului DSD pentru a sprijini creșterea pe scară largă.

„Investim multe în SUA chiar acum, dar trebuie să începem să vedem unele profituri pe măsură ce avansăm”.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2