Betty Ice, unul dintre cei mai mari producatori locali de inghetata, testeaza un proiect de livrare la domiciliu in Bucureordm;ti ?si intra pe segmentul de vanzari online cu un site care va fi gata in perioada urmatoare. Lucram la dezvoltarea site-ului, care va fi gata in doua saptamani, a declarat pentru Ziarul financiar Vasile Armenean, proprietarul producatorului Betty Ice, cu afaceri de circa 20 mil. euro anul trecut. Aceasta esteprimaincercare de acest fel a unui antreprenor din industria dulciurilor in conditiile in care jucatorii din ITC au cea mai mare cota in vanzarile de produse in comertul online. Totodata, online-ul a atras ?si retaileri de fashion precum Zara sau Miniprix, dar ?si retaileri alimentari aordm;a cum este cazul Carrefour sau Cora. Pe de alta parte, segmentul vanshy;zarilor din uordm;a in uordm;a este specific in special industriei de fast-food. Incercarea Betty Ice vine intr-o perioada in care vanzarile de inshy;ghetata sunt la un nivel scazut din cauza vremii capricioase. Consumul intr-o zi caniculara poate fi ?si cu doua cifre peste cel inregistrat intr-o zi ploioasa. Un roman consuma in medie anual circa 2 litri de inghetata echivalentul a 22 de inghetate la cornet de exemplu , de patru ori mai putin decat un locuitor al peninsulei scandinave, potrivit ultimelor date disponibile. Pe piata inghetatei, evaluata la 170 mil. euro anual, cei mai mari jucatori sunt Nestleacute;, Top Gel, Betty Ice sau Unilever. Mai multe, pewww.zfcorporate.ro