O parte din marcile inregistrate Bergenbier ?si Noroc, din portofoliul producatorului Bergenbier, al treilea cel mai mare jucator de pe piata berii, sunt evaluate la 67,9 milioane de lei, conform unui document din Monitorul Oficial. Evaluarea a aparut in contextul unei discutii privind o majorare de capital. Din infuzia de aproape 300 de milioane de lei pe care actionarii vor s-o faca, circa 68 milioane de lei vin din evaluarea marcilor. Aceasta este valoarea marcilor pe care StarBev Netherlands le-a adus ca aport in natura la majorarea capitalului societatii in 2014 ?si suma este conforma cu evaluarea realizata atunci. Dar aceste marci care au facut obiectul contributiei actionarului majoritar la creordm;terea capitalului social in 2014 nu sunt toate marcile pe care Bergenbier le are in portofoliu, spun reprezentantii companiei cu afaceri de 465 milioane de lei, potrivit ZF. Bergenbier a avut anul trecut o cifra de afaceri de 465 milioane de lei, in creordm;tere cu 6% fata de anul precedent, ?si o pierdere de 104 milioane de lei.