PiațăȘtiri

172

Brushetele Maretti se promoveaza intr-o noua campanie cu premii

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Maretti deruleaza in perioada 1 octombrie - 15 noiembrie campania promotionala quot;Pofta de Italiaquot;.Campania a fost realizata de catre Brand Support si cuprinde spot TV, comunicare online si in-store, precizeaza un comunicat din partea agentiei, informeaza Iqads. Potrivit comunicatului,conceptul creativ - quot;Pofta de Italia, Pofta de Marettiquot; - a plecat de la premiza ca, atunci cand e vorba de un snack, oamenii au anumite asteptari nu doar de gust, ci iau in considerare si ce anume leinspira acesta:consumand bruschetele Maretti, esti dus cu gandul la Italia. Astfel, marele premiu al campaniei consta intr-o vacanta in Italia pentru 2 persoane, cu destinatia si perioada la alegere. Premiilesecundare, oferite prin tragere la sortisaptamanala,constau in seturi de genti de calatorie.Valoarea totala a premiilor oferite in cadrul campaniei este de aproximativ31.000 RON. quot;Maretti este un brand cu un potential imens, avand in vedere calitatea produsului si gustul sau absolut deosebit, insa avem nevoie de o rata mai mare de persoane care sa incerce produsul, de aici si initativa unei promotii nationale. Conceptul nu a fost greu de gasit, Italia si pofta mergand cumva mana in mana. Oricine are oricand pofta de ceva italienescquot;, declara Andreea Nicolescu Creative and Strategic Leader, Brand Support . quot;Brandul Maretti este unul foarte special pentru ca este singurul snack sarat din Romania care comunica pe pozitionarea autentic traditional italian. Strategic, pentru aceasta promotie nationala ne-am dorit un concept care sa fie fidel pozitionarii produsului. De aici a venit ideea cu pofta de Italia, pentru ca, practic, Maretti te transporta intr-o lume a gustului autentic italian. Bruschettele Maretti aduc mai aproape de consumatorii romani arta specialitatilor din paine coapta, inspirate din bucataria italiana, servite cu stilquot;,a declarat Elena Gangea Brand Manager, Maretti . Echipele care au participat la aceasta campanie: - din parteaBrand Support: Mihaela Petcu Senior Account Manager , Andreea Nicolescu Creative and Strategic Leader , Emma Sara Bredisteanu Copywriter , Alexandru Gavan, Vlad Alexis Echipa Creatie ;- din parteaMaretti: Elena Gangea Brand Manager Maretti . Mai multe, pe www.iqads.ro

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2