PiațăȘtiri

170

Campanie Pepsi: Acum sunt pe +

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Pepsi, primul gust de cola pentru romani, aduce o inovatie importanta in categoria in care activeaza, adaptandu-?si perfect ambalajele la ocaziile cheie de consum ale categoriei de cola. Mai mult, Pepsi are acum o noua identitate vizuala - prin forma, designul ?si culoarea ambalajelor, iar etichetele noii linii de ambalaje comunica fiecare ocazie de consum. Este o campanie care porneordm;te de la o analiza indelungata a obiceiurilor de cumparare ?si consum. Modul in care am construit comunicarea ii are in centru pe tinerii care vor sa traiasca clipa, sa fie indragostiti, sa fie cu gaordm;ca, sa se distreze la petreceri cu prietenii. De aici pana la ideea campaniei pe+ nu a mai fost decat un pas, ?si 250 ml extra in sticlele Pepsi, explica Adriana Nestoriuc, Group Brand Manager CSD, PepsiCo Romania. Prin noile sticle Pepsi am reu?sit sa gasim masura potrivita pentru fiecare moment de consum al zilei, raspunzand unor nevoi concrete ale tinerilor. Fiecare moment are acum un ambalaj Pepsi dedicat: de la petreceri neplanuite, la dupa-amieze liniordm;tite, de la zile alaturi de persoana iubita, la clipe de care te bucuri doar tu; oricare ar fi ocazia, Pepsi este alaturi de tine, adauga Adriana Nestoriuc. Gama Pepsi pe + beneficiaza de o campanie de comunicare ce include spoturi TV, executii in magazine ?si OOH, avand in centru gaordm;ca Pepsi. In fiecare spot Pepsi putem vedea tinerii romani in ipostazele lor din viata de zi cu zi: cum traiesc fiecare moment la maximum, cum se bucura de intalnirile cu prietenii, de petreceri ?si de momentele in doi. Mai multe, pe www. revista-piata.ro

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2