Carrefour Belgium îngheță prețurile a peste 20.000 de produse până la sfârșitul anului. În acest fel, comerciantul cu amănuntul dorește să contribuie la păstrarea puterii de cumpărare a consumatorului, informează RetailDetail.
Acest lucru se referă la peste 20.000 de sku-uri din hipermarketuri și peste 10.000 în sucursalele Carrefour mai mici. Cu toate acestea, promoțiile, produsele proaspete cu prețuri puternic fluctuante (pește, fructe și legume de sezon) și produsele producătorilor locali sunt excluse din schemă.
Prin înghețarea prețurilor, lanțul de supermarketuri își propune să sprijine familiile în timpul celui de-al doilea val de pandemie a virusului corona și să își păstreze puterea de cumpărare, potrivit unui comunicat de presă.
Deoarece mulți oameni lucrează (obligatoriu) la telelucrare, lanțul depune, de asemenea, eforturi suplimentare pentru a face mai ușoară comanda de acasă. De exemplu, o forță de muncă suplimentară este implementată pentru a procesa comenzile online mai rapid și mai ușor.
Ca urmare a măsurilor guvernamentale privind virusul corona, magazinelor li se permite temporar să vândă doar așa-numitele produse esențiale.
Prin urmare, Carrefour a creat un serviciu click & collect pentru produse neesențiale, cum ar fi textile și jucării. Articolele pot fi comandate online, telefonic sau în magazine.