Carrefour Romania lanseaza un nou program de fidelizare ?si aduce in hypermarketurile sale gama de bijuterii Selictis. Pana la sfar?situl lunii ianuarie 2015, aceasta gama de bijuterii este disponibila in reteaua francezala preturi reduse cu pana la 70% pentru cumparaturi de minimum 100 lei pe un bon de casa. Deschidem sezonul cumparaturilor de iarna cu o gama eleganta de bijuterii. Prin aceasta noua promotie pozitionam Carrefour drept o destinatie de cumparaturi completa, unde fiecare client isi poate personaliza cadourile dorite, aflate pe lista de cumparaturi de Craciun. Inovatia pe care o aduce colectia Selictis consta in faptul ca ofera consumatorului oportunitatea de a-?si crea propriile bijuterii, potrivite stilului si personalitatii sale. Astfel, Carrefour Romania pune la dispozitie o gama de culori, materiale, inele si talismane din sticla, metal sau cristale potrivite in realizarea de bratari sau coliere dintre cele mai diferite, declara Teodora Juravle, Manager Comunicare Marketing Carrefour Romania, potrivit www.magazinulprogresiv.ro. Carrefour Romanianumara 166 de magazine fizice, dintre care 27 hypermarketuri Carrefour, 86 supermarketuri Market, 46 magazine de proximitate Express, 7 magazine de proximitate Contact, precum si un site de comert online: www.carrefour-online.ro.