160
Carrefour Romania lucreaza intens la lansarea unei noi retele de magazine, Supeco, un concept hibrid discount-cashcarry, avand deja deschise recrutarile pentru manageri de magazine in oraordm;ele Targoviordm;te, Giurgiu ?si Ramnicu Valcea. Compania nu a anuntat inca in mod oficial proiectul de lansare a acestui nou brand de retail in Romania. La conducerea Supeco se afla un manager francez relocat in Romania pentru acest proiect de la Carrefour Indonezia, Eric Bouin. Noua retea i?si formeaza acum ?si departamentul de achizitii, o parte din manageri fiind luati de la Carrefour. Responsabila de dezvoltarea echipei comerciale pentru noul format este Monica Coliu, numita in functia de New Formats Director la Carrefour Romania in august 2013, dupa doi ani petrecuti in pozitia de Director Marci Private in cadrul companiei. Primele deschideri de magazine Supeco in Romania vor avea loc, cel mai probabil, in 2014. Supeco este un nou format de magazin care i?si propune sa ofere consumatorilor preturi mici, cu focus pe categoria de produse proaspete ?si de larg consum, avand o suprafata de vanzare cuprinsa intre 1500 ?si 2000 de metri patrati, se mentioneaza in anuntul de recrutare al Carrefour pentru magazinele din Targoviordm;te, Giurgiu ?si Ramnicu Valcea. Conceptul Supeco, care are drept slogan quot;economiile familiei talequot;, a fost lansat in 2013, in Spania de catre Carrefour, initial ca proiect pilot. O parte din deschiderile de magazine Supeco din acea piata au fost realizate in locatiile unor supermarketuri Carrefour Market. Mai multe, pe www.economica.net