Tehnologii

119

Cele mai proaspete inovații din domeniul alimentar

autor

MeetMilk.ro

distribuie

FoodNavigator anunță o gamă de delicii franceze, libaneze și britanice, printre noutățile Industriei Alimentare modiale. În plus, o bere colaborează cu o galerie de artă, iar o marcă de gumă de mestecat se extinde în Franța. Sperăm că aceste informații îi vor inspira și pe tehnologii de la noi.

Milliways se lansează în Franța

Marca britanică de gumă de mestecat Milliways se lansează în Franța. Brandul a debutat în țară cu trei noi arome – căpșuni, cireșe și mentă – inspirate de favoritele franceze. Acest lucru vine din spatele lansării sale recente în SUA.

Marca, care nu este, de asemenea, fără plastic, a distribuit produsul în supermarketurile, hipermarketurile, magazinele de proximitate și curțile din Franța. Toate aromele sunt disponibile în formate de 10 și 30 de bucăți.

„Franța, un creator de tendințe la nivel mondial în materie de mâncare, modă și stil de viață, este scena perfectă pentru Milliways.” a spus fondatorul Milliways, Tom Raviv. „Pe măsură ce am aprofundat pe piață, am observat o lipsă clară de produse durabile și inovatoare disponibile consumatorilor, stârnind entuziasmul nostru pentru această oportunitate incredibilă.

Pe fiecare piață în care am intrat, am văzut același adevăr surprinzător: mulți consumatori nu știu că guma de mestecat de marcă mare conține ingrediente din plastic. După creșterea noastră în Marea Britanie și lansarea recentă în SUA, suntem încântați să aducem liberă circulație a plasticului în Franța!”

Bere Tate Modern

Berăria Signature Brew a colaborat cu galeria de artă din Marea Britanie Tate Modern pentru o nouă bere palidă proiectată artistic.

Berea, Ready Made, a fost lansată pentru a sărbători noua expoziție a Tate Modern „Mike Kelley: Ghost and Spirit”, care prezintă munca artistului și muzicianului american Mike Kelly, cunoscut pentru munca sa cu trupe precum Sonic Youth. Este al doilea parteneriat al mărcii cu Tate Modern după primul său, cu Riot Grrrl, anul trecut.

Berea este o bere palidă neclară, cu aromă de citrice. Eticheta sa este concepută de designerul grafic Steve Beech, care a fost inspirat de munca lui Kelly.

 „În urma succesului înregistrat de Riot Grrrl anul trecut, când am lucrat cu TATE la expoziția Women In Revolt, nu a trebuit să așteptăm mult până când a apărut o altă oportunitate perfectă de a lucra împreună. Munca inimitabilă și stilul unic al lui Mike Kelley, care a dat atât de mult muzicienilor cu care a lucrat, a inspirat acum o nouă bere.

Ready Made este un omagiu adus muncii lui Kelley, iar designerul nostru de lungă durată, Steve Beech, a realizat din nou un design incredibil de cutie inspirat de munca lui Kelley”, a declarat Sam McGregor, co-fondator și director de dezvoltare al Singature Brew.

Délifrance lansează „lacrimă versatilă semifabricată de vanilie”

Producătorul francez de panificație Délifrance a lansat cel mai nou produs al său: „lacrima semifinisată de vanilie versatil”. Acest produs cu denumirea enigmatică este o viennoiserie în formă de lacrimă făcută cu aluat foietaj și umplută cu cremă de vanilie de Madagascar.

Délifrance sugerează că acest produs nu numai că funcționează bine ca un răsfăț în sine, dar ar putea juca rolul de bază pentru o serie de alte deserturi.

Produsul, a sugerat Délifrance, poate fi folosit de cafenele, restaurante, cafenele și brutării pentru propriile idei de deserturi.

„Suntem încântați să prezentăm eleganta Lacrimă semi-finisată de vanilie, ca parte a angajamentului nostru continuu față de inovație. Această viennoiserie elegantă reprezintă dedicarea noastră de a depăși granițele confortului, gustului și texturii.

Consumatorii caută mereu noi experiențe gustative pe tot parcursul zilei, iar acest produs răspunde acestor nevoi, oferind în același timp operatorilor flexibilitatea de a-și ridica ofertele”, a declarat Stéphanie Brillouet, director de marketing la Délifrance.

Kirsty's dezvăluie o gamă de produse fără mâncare

Brandul britanic Kirsty’s, fără preparate gata preparate, se extinde pe piața de produse alimentare cu o gamă largă de sandvișuri și preparate gata preparate. În parteneriat cu producătorul de sandvișuri Raynor Foods, Kirsty’s lansează un BLT, un înveliș de pui cu sare și piper, un castron de salată mexican și o gamă de produse prăjite fără gluten.

Gama este disponibilă prin Raynor Foods, pentru distribuție în școli, universități, cafenele, spitale și multe altele. Raynor Foods este, de asemenea, un expert în producția de alimente pentru îngrijirea sănătății, permițându-le să ofere o instalație specială de producție pentru a produce alimente fără alimente.

„Misiunea noastră cu Kirsty’s a fost întotdeauna să-i sprijinim pe cei care navighează în alergii și intoleranțe alimentare, oferind opțiuni de înaltă calitate, cu un gust excelent, fără opțiuni alimentare.

Piața food-to-go era o zonă în care nu intrasem anterior din cauza termenului scurt de valabilitate al produselor, dar eram hotărâți să găsim o soluție, motiv pentru care suntem atât de încântați că ne-am unit forțele cu Raynor Foods, beneficiind de expertiza lor în acest domeniu”, a declarat Kirsty Henshaw, fondatorul Kirsty's.

„Suntem foarte încântați că am creat acest parteneriat cu Kirsty’s, care de peste 10 ani au condus drumul în ceea ce privește produsele free-of.

Este un domeniu al produselor alimentare pe care ne-am dorit să îl dezvoltăm de ceva timp, deoarece cerințele consumatorilor s-au schimbat și credem că am venit cu câteva opțiuni fantastice pentru a lansa această gamă care oferă soluții bune pentru cei care caută alternative atunci când sunt în mișcare”, a adăugat Catherine van Dok, manager de dezvoltare a afacerilor la Raynor Foods.

Rifai deschide un magazin independent în Marea Britanie

Rifai, o marcă libaneză de amestecuri de nuci, cofetărie și cafea, deschide primul magazin independent din Marea Britanie în Knightsbridge, Londra. Brandul, care are deja 40 de buticuri în Liban și două magazine în Paris, intră acum în Marea Britanie.

Magazinul va oferi amestecuri de nuci, fructe uscate, ciocolată, dulciuri din Orientul Mijlociu, cum ar fi nuga și delicii turcești, și chiar unturi de nuci proaspete. De asemenea, va oferi cafea libaneză proaspăt prăjită.

„Suntem încântați să aducem la Londra aromele bogate și tradițiile mândre ale Libanului. Primul nostru magazin din Marea Britanie va permite clienților să experimenteze cele mai bune delicii din Orientul Mijlociu, toate în timp ce susțin valorile de calitate, autenticitate și durabilitate pe care le-a reprezentat Rifai încă de la începuturile noastre”, a declarat CEO-ul Rifai, Tania Ezzedine.

„Am avut deja o prezență puternică la Londra prin colaborarea noastră cu Harrods din 2019. Acum, odată cu deschiderea magazinului nostru emblematic de sine stătător, așteptăm cu nerăbdare să ne adâncim legătura cu consumatorii britanici și să le oferim un gust al moștenirii libaneze chiar în inimă. din Knightsbridge”.

Kallø se aventurează în granola

Brandul alimentar britanic Kallø se aventurează în lumea granolas cu noile sale lansări. Noua gamă include Kallø Organic Three Nut Granola, care combină alune de pădure, caju și migdale, și Kallø Organic Superfruit Granola, care prezintă un amestec de afine uscate, afine și coacăze negre. Ambele produse au o bază de ovăz și fulgi de grâu.

Potrivit mărcii, ambele produse sunt realizate fără a utiliza pesticide, nu conțin conservanți sau coloranți sau arome artificiale și au ambalaje complet reciclabile. De asemenea, spune brandul, acestea conțin 6,1 g fibre per porție.

„Între gustările noastre și produsele din stoc, Kallø a reușit să ofere opțiuni în mod natural diferite pentru majoritatea ocaziilor de masă, dar ne-a lipsit o alegere foarte puternică pentru micul dejun, care reprezintă tot ceea ce reprezintă Kallø.

Cerealele reprezintă o mare oportunitate neexploatată, 95% dintre gospodăriile din Marea Britanie cumpărând cereale. Dar există puține opțiuni care oferă consumatorilor o alegere mai durabilă. Aici Kallø poate oferi un adevărat punct de diferență.

Granolele noastre protejează biodiversitatea prin ingrediente organice pentru a oferi bunătăți naturale de la câmp la lingură!” a declarat Caroline Mitchell, controlorul mărcii Kallø granolas la compania-mamă Ecotone UK. (Foto: Freepik) 

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2