Nestlé a performat mai bine decât se aștepta în primul trimestru. Cererea crescută de cafea și produse de patiserie a stimulat vânzările, informează RetailDetail.
Cea mai mare companie alimentară din lume a raportat o creștere organică a vânzărilor de 7,7% (excluzând achizițiile, dezinvestirile și efectele valutare). Aceasta este dublul creșterii organice de 3,3% la care se așteptau analiștii, potrivit Financial Times.
Segmentul de cafea a fost cel mai mare contribuitor la creștere, alimentat de o creștere puternică a vânzărilor de capsule Nespresso, cafea instant Nescafé și produse Starbucks.
Divizia de lactate a făcut, de asemenea, progrese semnificative, ajutată de tendința continuă de coacere la domiciliu în timpul pandemiei și de creșterea vânzărilor de lapte fortificat. Divizia de alimente pentru copii și apa îmbuteliată, totuși, au pierdut teren.
În China, s-a înregistrat o creștere de peste 10%, grație recuperării canalelor în afara casei și calendarului de Anul Nou chinezesc. În urmă cu un an, părți mari ale țării erau încă sub restricții stricte pentru a încetini răspândirea coronavirusului.
"Suntem mulțumiți de creșterea puternică a vânzărilor organice Nestlé în primul trimestru", a declarat CEO-ul Mark Schneider într-o actualizare a cifrelor. "Vânzările cu amănuntul au înregistrat o creștere solidă, iar canalele din afara casei au prezentat semne de îmbunătățire."
Creșterea vânzărilor a fost temperată de efecte semnificative asupra valutei, deoarece francul elvețian a crescut în valoare față de alte valute. Prin urmare, vânzările raportate au crescut cu „doar” 1,3 la sută la 21,1 miliarde de franci elvețieni (19 miliarde de euro).