Ne aflăm aproape la jumătatea campaniei CSR lansate de Profi la 1 septembrie sub numele Fapte bune făcute profi, prin care dăruiește și în acest an 1.500.000 lei în sprijinul unor proiecte din domeniile educație, sănătate, mediu, cultură și social.
Campania se desfășoară sub forma unei competiții între șase proiecte participante, fiecare dintre acestea urmând să primească o parte din donație proporțională cu numărul de voturi pe care i le acordă clientii magazinelor Profi.
Aceștia scanează bonul de casa la infochioscul de la ieșirea din magazin și decid cărui proiect să-i acorde voturile pe care le-au acumulat în urma cumpărăturilor.
Dacă preferă să voteze de acasă, clienții au și această opțiune accesând adresa https://responsabilitate.profi.ro/projects și completând acolo datele de pe bonul de casă primit la magazin. Tot la această adresă găsesc și numeroase detalii despre fiecare proiect participant în parte.
În momentul de față, rezultatele intermediare plaseaza pe primul loc, aproape la egalitate, proiectele Educând o generație, schimbi viitorul țării – (Asociatia Îngeri pentru Suflete) – 26.59% din totalul voturilor, si Nu lăsăm pe nimeni în urmă – (Asociația Blondie) –25.98% , celelalte proiecte împărțind restul de 47.38% din voturi, după cum urmează :
Până la 21 septembrie, când campania se încheie, proiectele participante pot să-și crească șansele de a primi o parte mai importantă din donație în măsura în care mobilizează un număr cât mai mare de susținători care să voteze în favoarea lor.
Cu aproape 1500 de magazine în 681 de localități și peste 25,000 de angajați, Profi este nu doar retailerul cu cea mai mare acoperire geografică din România, dar și cel mai mare angajator privat.