In 2014, Coca-Cola HBC Romania si-a consolidat pozitia de lider incontestabil pe piata productiei de bauturi racoritoare, operan trei fabrici in Timiordm;oara, Ploieordm;ti unde imbuteliaza branduri precum Coca-Cola sau Cappy ?si Vatra Dornei Dorna, Izvorul Alb , dar, mai ales, avand o foarte buna politica de management al vanzarilor. Ajunsa la o cifra de afaceri de 1,8 miliarde de lei anul trecut, compania domina de mai mult de un deceniu piata bauturilor racoritoare ?si ocupa locul 50 in topul celor mai mari companii din Romania. Gigantul Coca-Cola a intrat pe piata din Romania in 1991 ?si a inceput repede sa domine piata locala a bauturilor racoritoare, unde rivalul PepsiCo era prezent de mai bine de 20 de ani cu brandul omonim. Coca-Cola HBC vinde anual in total in Romania peste 840 milioane de litri de bauturi racoritoare precum Coca-Cola, Fanta, Dorna sau Sprite, insa ultimii cinci ani au taiat circa 25% din volumele vandute de imbuteliator. Compania a inchis de-a lungul anilor trei fabrici in Romania, iar in criza a renuntat la circa 1.000 de angajati, noteaza Ziarul financiar. Succesul anului 2014 a fost insa readucerea in top-il vanzarilor a bauturilor din gama Cappy, atat prin impulsionarea lor in cadrul unor foarte inspirate campanii publicitare, cat, mai ales, prin inaugurarea noii fabrici de langa Ploiesti, fabrica bucurandu-se de o investitie de peste 20 de milioane de euro.