167

Cocktailurile multisenzoriale au strălucit la Diageo World Class Singapore

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Diageo evidențiază mixologia ca o vitrină cheie pentru băuturile sale spirtoase premium în cadrul finalei World Class Singapore 2025, informează BeverageDaily.

Arta barmanilor

Talentul barmanilor din Singapore redefinește arta cocktailurilor, combinând aromele, tehnologia și povestirea în experiențe imersive - evidențiind mixologia ca strategie „la modă” pentru marketingul băuturilor spirtoase.

Acest lucru a fost evident la finala World Class Bartender of the Year Singapore 2025, unde șase finaliști au împins limitele creativității folosind băuturile spirtoase premium Reserve de la Diageo: Johnnie Walker, Don Julio, Zacapa, Tanqueray și The Singleton.

Băutură pentru viitor

Prima provocare a competiției, cu tema „Băutură pentru viitor”, le-a cerut barmanilor să-și imagineze cocktailurile de mâine cu băuturi spirtoase Diageo.

Aceste creații au mers dincolo de gust, încorporând elemente interactive și trans-senzoriale care reflectă tendințe mai largi de aromă și experiență în regiunea Asia-Pacific.

Integrarea elementelor vizuale, aromatice și tactile a demonstrat modul în care mixologia modernă evoluează într-o formă multisenzorială de povestire a brandului și a consumatorului, construind simultan o conexiune între consumator și băuturi spirtoase.

Câștigătorul

Printre servirile interesante care au reușit să încorporeze toate aceste elemente s-a numărat și lucrarea câștigătoare, Possibilities, realizată de Tryson Quek de la Side Door, cu Zacapa XO asociat cu spumă de kumquat - o servire cu aromă umami care a subliniat trecerea către profiluri savuroase complexe.

Alți finaliști au folosit garnituri teatrale și caracteristici digitale pentru a reflecta teme mai largi, cum ar fi rolul tot mai mare al inteligenței artificiale în industrie.

Ooi Foo Giap de la barul Last Word a oferit Resonance, un cocktail afumat finisat cu un cod QR comestibil, creând o conexiune directă între conținutul digital și experiența fizică.

Marco Maiorano de la KOMA a oferit Drink for Thought, acoperit cu o garnitură pe bază de alge marine, denumită „cip AI”, integrând ingrediente naturale cu teme futuriste.

Între timp, Kelvin Saquilayan de la Republic Bar a prezentat A Minute to the Moon, care a inclus o ceață fină de kombu și mentă de pin. Principalele tendințe în mixologie din competiție au fost:

Ingrediente și plante sărate, cu aromă umami

Elemente de cocktailuri multisenzoriale (spumă, ceață, tehnologie comestibilă)

Povestiri prin garnituri interactive

Formate de cocktailuri conduse de brand

A doua provocare, „The Showdown”, a simulat un serviciu de bar dinamic, cerând finaliștilor să pregătească cinci cocktailuri specifice brandului în cinci minute.

Fiecare servire a fost inspirată de băuturile spirtoase premium Diageo - inclusiv Johnnie Walker Blue Label, Don Julio 1942 și Tanqueray No. TEN - reflectând concentrarea companiei pe povestirea brandului prin formate clasice.

Această provocare nu numai că a testat viteza și precizia, dar a ilustrat și modul în care integrarea structurată a brandului poate conduce la consecvență și narațiune în meniurile de cocktailuri - o strategie adoptată din ce în ce mai mult în sectorul premium al alcoolului și ospitalității din Asia.

Dincolo de competiție

Prin intermediul World Class Singapore 2025, Diageo cultivă talentele și promovează mixologia ca o platformă creativă și experiențială.

Abordarea companiei reflectă o tendință mai largă către premiumizare și marketing experiențial în sectorul băuturilor alcoolice din Asia, unde inovația din spatele barului devine un punct de contact cheie pentru diferențierea mărcii.

Reinvestiția Diageo în platformă subliniază rolul tot mai mare al barmanilor atât ca administratori ai mărcii, cât și ca creatori de experiențe de consum de înaltă valoare în regiune.

Competiția reflectă modul în care mărcile de băuturi spirtoase premium utilizează din ce în ce mai mult mixologia ca mediu pentru experiența consumatorilor, educația despre produse și exprimarea creativă - în special în peisajul în continuă evoluție al comerțului premium și al ospitalității din Asia.

Tryson Quek de la Side Door a fost încoronat Barmanul Anului 2025 de Clasă Mondială în Singapore, asigurându-și un loc la Finala Globală de la Toronto.

Victoria sa reflectă eforturile continue ale Diageo de a promova băuturile spirtoase premium și de a promova creativitatea în mixologie prin intermediul platformei sale World Class pe scena globală. (Foto: Freepik) 

aflat

anterior

read

newsletter1

newsletter2