Jean Baptiste Dernoncourt, director executiv Carrefour Romania: Vad ca oamenii vin in magazine la cumparaturi, dar vad ?si ca au inceput sa se miordm;te alte sectoare ale economiei. In sectorul imobiliar au inceput renovarile, iar centrul vechi al Bucureordm;tiului traieordm;te iar. Consumul a dat semne reale de revenire in 2014, efectele fiind vizibile atat in mashy;gashy;zine, cat ?si in centrul vechi al Capitalei - kiloshy;meshy;trul zero al distractiei - sau in domeniul imoshy;biliar, spune Jean Baptiste Dershy;noshy;nshy;court, ordm;eful operatiunilor de peste 1 mld. euro ale Carrefour in Romania. Evolutia consumului a fost o surpriza placuta in acest an. Se vede ca lucrurile au inceput sa mearga in dishy;recshy;tia buna ?si creordm;terea conshy;sumului nu mai este doar o cifra ofishy;ciala. Consumul a crescut in primele trei luni ale anului cu 9,3% in serie bruta comparativ cu perioada similara din 2013, potrivit datelor Instishy;tutului National de Statistica. Avansul a fost sustinut, potrivit aceleia?si surse, atat de vanzarile de produse alimentare, cat ?si de nealimentare - electroIT, mobila, cosmetice, haine - ?si carshy;buranti. Anul trecut consumul a crescut cu 0,5%, in conditiile in care luna decembrie a transformat stagnarea din primele 11 luni intr-o uordm;oara creordm;tere. Avansul a fost sustinut insa in 2013 de vanzarile de proshy;duse nealimentare, retailerii cu doshy;minanta alimentara afirmand ca romanii nu au cheltuit mai multi bani pe mancare. Mai multe, pe www.capital.ro