Dupa lansarea Cora Drive la finalul lui 2013, reteaua de hypermarketuri Cora vrea sa demareze si livrarile la domiciliu in acest an. Intr-o prima faza, acestea vor acoperi doar Bucurestiul. Anuntul a fost facut de catre Radu Tudor, Project Manager Cora Drive, in cadrul workshop-ului pe e-commerce integrat in programul conferintei Progresiv Trade Round Table. In prezent, reteaua de magazine detine doua platforme de vanzari online: coradigital.ro si Cora Drive. Pe Cora Drive este disponibila o gama de peste 12.500 de articole din sortimentatia hypermarketului retelei din zona Lujerului, in Bucuresti. Produsele proaspete reprezinta circa 20% din aceasta gama. Pana acum, valoarea medie a cosului de cumparaturi online este de aproximativ trei ori mai mare decat cea a cosului din magazinul fizic. Radu Tudor a prezentat ieri, in cadrul workshop-ului Progresiv, si cateva dintre planurile de dezvoltare in online: Ne dorim sa dublam numarul de utilizatori ai Cora Drive in urmatorul an. In prezent, aceasta platforma are peste 40.000 de vizitatori pe luna. Cora detine in prezent 12 hypermarketuri, dintre care patru sunt amplasate in Bucuresti.