PiațăȘtiri

161

Coradrive: 5 % din afacerile grupului

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Comertul modern romanesc a bifat, la sfar?situl anului trecut, o premiera: Cora a deschis primul hipermarket online din tara cu servire direct in masina. Serviciul coradrive a ajuns deja la o medie de 22 de comenzi pe zi ?si la un coordm; mediu de cumparaturi de circa 220 de lei, mai mare decat in magazinele clasice. Principiul de functionare al primul drive al retailerului, gazduit de cora Lujerului, e simplu: clientii consulta oferta de produse online, i?si trimit lista de cumparaturi, iar cand ajung la hipermarket, produsele le sunt incarcate in ma?sina. Reprezentantii Cora spuneau la lansarea serviciului drive ca se aordm;teapta ca acesta sa reprezinte 5% din cifra de afanot;ceri a magazinului Cora Lujerului in 2014. Care este bilantul primelor luni de functionare? Avem, zilnic, in jur de 22 de comenzi, iar pana la sfar?situl anului, ne dorim 90 valoarea medie a bonului de cumparaturi este acum de 220 de lei, mai mare decat in magazine, spune Ana Maria Florea-Harrison, managerul de comunicare al Cora Romania. Clientii coradrive cumpara, in special, bauturi, lactate, fructe ?si legume, carne, detergenti sau produsele bio ?si eco - Promotiile nu au acela?si impact ca ?si in magazin. Clientii drive nu vaneaza, explica Florea-Harrison. Fara sa spuna exact cand, retailerul are in plan sa lanseze ?si serviciul de livrare la domiciliu, plus ca vrea sa extinda coradrive ?si in alte magazine. Coradrive targeteaza circa 2,6 mil. de clienti din Bucureordm;ti, Baia Mare, Cluj-Napoca, Constanta, Arad, Bacau ?si Drobeta Turnu Severin, care cumpara din hipermarketurile cora o data pe saptamana, au ma?sina ?si acceseaza internetul.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2