Brandul autentic italienesc de ulei de măsline Costa d’Oro își propune să inspire consumatorii să se bucure de viață în mod autentic, printr-o campanie integrată, semnată de Mercury360, și adaptată și în Bulgaria, Cehia și Polonia.
Campania, difuzată la TV, social media și in-store, prezintă noua imagine de produs printr-o varietate de momente de consum - de la gestul autentic italienesc al pâinii care trece prin uleiul de măsline din farfurie până la cina gătită acasă, unde abundența de gusturi autentice de pe masă, într-o atmosferă nepretențioasă, reflectă efervescența emoțiilor împărtășite de participanți, atunci când se concentrează cu adevărat pe ceea ce trăiesc.
O serie de vizualuri cu mese autentice continuă să inspire consumatorii și în canalele de social media ale brandului, sugerând cum se poate folosi uleiul de măsline Costa d’Oro în diverse tipuri de rețete, dar mai ales încurajându-i să se bucure de ele în mod autentic.
Astfel, brandul prezintă salata perfectă - cea care nu încape niciodată în bol, puiul perfect - cel care nu are nevoie de tacâmuri, pastele perfecte - care nu așteaptă să le pui pe net, fursecurile perfecte - cele care dispar direct din tavă, înainte să ajungă în farfurie, anunță compania într-un comunicat.