Prea bun, prea ca la tara sloganul brandului Covalact si Prietenii stiu de ce sloganul Bergenbier si Viitorul suna bine Vodafone sunt sloganurileutilizate cel mai des in social media in conversatiile cotidiene ale utilizatorilor de internet in ultimele 3 luni, potrivit topului realizat de ZURF - instrument detinut de compania de research Exact Cercetare Consultanta, informeaza Magazin Progresiv. ZURF monitorizeaza conversatiile din mediul online in timp real, oferind in acelasi timp si un istoric al acestora. Au fost supuse spre monitorizarea ZURF principalele sloganuri care au rulat de-a lungul anilor, in incercarea de a face un clasament al celor mai puternice mesaje care au fost transmise si al caror ecou rasuna si astazi in discutiile uzuale avute de consumatori in mediul online. Din totalul de 384 de mentiuni inregistrate in social media de sloganulcel mai des utilizat de consumatori - Prea bun, prea ca la tara, 305 dintre acestea sunt reprezentate de mesaje sau comentarii postate pe Facebook. Important de subliniat este faptul ca peste 68 % din total mesaje au fost postate de useri de sex masculin, desi sloganul apartine unui produs alimentar ce are ca target principal populatia de gen feminin. Sloganul nu este utilizat intotdeuna sub forma sa initiala, aceasta modificandu-se in functie de mesajul userilor, avand uneori si conotatie negativa. Mai multe, pewww.magazinulprogresiv.ro