Agerpres HE Reinert a relansat de curand Crenvurstii Martinel, cu o noua imagine la raft, mai atractiva, mai vizibila, dar si cu un gramaj mai mare 180g . Conceptul noii imagini are la baza informatiile primite de la cumparatorii de produse din gama Martinel, prin intermediul studiilor de marketing, urmarind trei directii de imbunatatire: -o mai buna vizibilitate asupra produsului, ambalajul prezinta mai multe ferestre transparente ce ofera consumatorilor posibilitatea de a vizualiza crenvurstii;-evidentierea zonei perforate, in noul design aceasta fiind marcata grafic printr-un fermoar atractiv care indica posibilitatea portionarii produsului in functie de necesitati;-cresterea vizibilitatii produsului la raft, realizata prin adaugarea celei de-a treia portii de crenvursti.Crenvurstii Martinel sunt acum mai usor de impartit in trei portii a cate 60g, avand un ambalaj smart de tipul 3times;2. Sunt special creati pentru a fi consumati de cei mici acasa, la scoala, in masina sau in drum spre parcul de joaca, fiind alternativa satioasa pentru orice tip gustare. Crenvurstii Martinel transforma gustarea dintre mese intr-un moment special de joaca si buna dispozitie, antrenand copiii dar mai ales parinti, care isi pot testa indemanarea si imaginatia utilizand intreaga gama de produse Martinel. Retetele din carticica Martinel sunt o sursa de inspiratie pentru astfel de momente, care pot impresiona si cel mai mofturos prichindel. Martinel este o gama reprezentativa pentru grupul HE Reinert, ce a fost foarte bine primita de catre consumatorii din Romania, inca de la lansarea primelor produse, iar ca dovada stau vanzarile ce au inregistrat cresteri constante de la an la an.In 2013 vanzarea pentru aceasta gama, comparativ cu anul precedent, a inregistrat cresteri in volum de 11 % si de 29 % raportat la cifra de afaceri.Crenvurstii Martinel au inregistrat si ei cresteri constante, iar comparativ cu anul 2010, anul lansarii, volumele vandute pentru acest produs s-au dublat. Fiind o gama special creata pentru copii, trebuie sa fim foarte atenti la fiecare aspect ce tine de produs, de la reteta pana la modul de prezentare, pentru ca cei mici sunt extrem de exigenti si atenti la detalii, iar acest lucru ne determina sa fim inovativi si sa venim constant cu noutati legate de aceasta gama. De exemplu, in acest an am largit gama cu un nou produs mdash; Martinel Gustarica mdash; lansat pe piata in Aprilie 2014, iar acum relansam Crenvurstii Martinel, plecand chiar de la solicitarile consumatorilor nostrimdash;precizeaza Roland Verdev, Director General Vanzari HE Reinert Romania. Crenvurstii Martinel au fost lansati pe piata din Romania in Martie 2010, fiind primii crenvursti pentru copii, prezentati intr-un ambalaj smart de tipul 2times;2 ce face usoara portionarea. Ceea ce a dat unicitate acestui produs, pe langa reteta creata special pentru a satisface necesitatile nutritive ale celor mici, sunt formele de ursulet zambitor sau labute de ursulet imprimate pe crenvursti prin afumare.