Criza sanitară a continuat să susțină creșterea volumului de vânzare cu amănuntul pentru biscuiți dulci, batoane snack și gustări din fructe în prima jumătate a anului 2021, se arată într-o analiză a pieței specifice din Rfomânia, efectuată de Euromonitor
Concomitent, tendința de sănătate și bunăstare prinde ritm în România, susținând vânzările de opțiuni mai sănătoase și pe această piață.
Mondelez România își păstrează poziția de lider, cu toate acestea, jucătorii cu etichete private văd că ponderea lor în valoare crește pe măsură ce consumatorii ajung la opțiuni mai ieftine
Se preconizează că creșterea va fi pozitivă în perioada prognozată, cu toate acestea, atât volumul de vânzare cu amănuntul, cât și creșterea valorii vor fi mai mici decât creșterea prevăzută pentru 2021
Batoanele din fructe și alune sunt destinate creșterii valorii și volumului în perioada prognozată, deoarece tendința de sănătate și bunăstare devine din ce în ce mai importantă
Se preconizează că vânzarea cu amănuntul a comerțului electronic va câștiga o cotă de valoare pe măsură ce consumatorii își sporesc utilizarea cumpărăturilor online în timpul blocajului sanitar.