Proteinele din soia, atât pentru cererea de hrană umană, cât și pentru cererea de furaje urmează să crească în următorii ani, cu concentrat de proteine de soia (SPC) și proteine de mazăre în fruntea planurilor de extindere, constată un nou raport LMC, Outlook for Global Protein.
O viziune pe termen lung
Această analiză a estimat direcția sectorului proteic de specialitate și problemele cele mai critice cu care se confruntă industria, dinamica schimbării cererii între hrană și hrană pentru animale.
Raportul analizează patru utilizări cheie pentru o plută de proteine de specialitate, utilizarea lor în hrana umană, în hrana pentru animale de companie, în acvacultură și în hrana animalelor, care, în principal, este în hrana pentru animale tinere, hrana pentru animale de specialitate.
David Jackson, directorul LMC al uleiurilor și grăsimilor și proteinelor, care a condus cercetarea, declară: ”Scopul major al raportului a fost acela de a obține viziunea pe termen lung; a analiza cum ar fi piețele în 10-15 ani, dar acest obiectiv a fost ușor înlăturat de pandemia COVID-19 care a apărut la jumătatea echipei care a alcătuit acest raport”, a spus el.
„Acum ne concentrăm separat asupra a ceea ce se întâmplă în prezent din cauza situației COVID-19 pentru fiecare piață, cât de repede am putea ieși din asta, și cât de repede am putea reveni la orice tendințe pe termen lung și dacă sunt acelea pe termen lung. tendințele sunt încă valabile ”, a spus Jackson.
Concentrati proteice de soia
Sectorul proteic bazat pe plante a fost un moft care a devenit o tendință, o tendință care acum se accelerează, în special în SUA, și una care va fi foarte puternică, consumatorii căutând surse alternative de proteine, înlocuitori de carne etc. a subliniat Jackson.
„Această tendință va crește concurența pentru concentratul de proteine de soia (SPC), deoarece proteina de specialitate intră în acele analogi de carne. Utilizarea alimentară umană a SPC, împreună cu utilizarea sa de gluten de grâu și proteine de mazăre va fi o tendință foarte agresivă, una care a adunat viteză în timpul focarului COVID-19, deoarece consumatorii americani nu au putut primi carne. Această dezvoltare ar putea converti un procent din acei consumatori.