189
Dopurile de șampanie Mumm zboară la Pernod Ricard, deoarece producătorul francez de băuturi spirtoase a avut un an 2021 record.
Creșterea consumului acasă, redeschiderea industriei de catering și creșterea puternică a prețurilor au ajutat compania să depășească pragul de zece miliarde de euro.
CEO Alexandre Ricard a fost destul de triumfător în comunicatul său de presă, spunând că „Trei cuvinte rezumă performanța remarcabilă a lui Pernod Ricard în exercițiul financiar 22: record, echilibrat și durabil”.
După cea mai puternică creștere din mai bine de treizeci de ani, grupul a depășit pentru prima dată bariera simbolică a vânzărilor de zece miliarde de euro. Profitul de trei miliarde de euro – o creștere de 19 % – a doborât, de asemenea, toate recordurile.
Producătorul de mărci precum Absolut Vodka, coniac Martell și whisky Jameson se spune că beneficiază de „o apreciere reînnoită pentru convivialitate” de la izbucnirea pandemiei corona.
Pernod Ricard a câștigat cote de piață în majoritatea piețelor, a reușit să ridice prețurile pentru a compensa creșterea costurilor și a valorificat redeschiderea cu succes a industriei ospitalității și renașterea turismului.
Condițiile actuale incerte ale pieței, cu blocaje în China, războiul din Ucraina și inflația ridicată, nu îngrijorează imediat grupul de băuturi spirtoase: lunile de vară au fost bune și CEO-ul Ricard este încrezător că compania va putea continua să crească prețurile mai târziu. anul acesta.