180
Producătorul de bere danez Carlsberg și-a ridicat miercuri target-ul de câștig pe tot anul, după ce a raportat vânzările din al doilea trimestru peste așteptări, dar a avertizat că restricțiile severe de coronavirus din Asia ar putea afecta vânzările.
Cel de-al treilea cel mai mare producător de bere din lume a declarat că volumele de bere pe piețele cheie, China și Rusia, au crescut la niveluri "mult peste" pre-pandemice, în timp ce piețele europene precum Franța, Elveția și Suedia au rămas sub nivelurile atinse înainte de criza coronavirusului.
"În timp ce incertitudinea cu privire la restul anului continuă, suntem mulțumiți de forța rezultatelor din prima jumătate și de bunul început al celui de-al treilea trimestru", a declarat CEO-ul Cees 't Hart într-un comunicat.
"Deși vedem o revenire treptată la un mediu mai normal pe piețele din Europa, alte piețe, în special în Asia, rămân supuse unor restricții severe din cauza noilor valuri de infecție".
Vânzările în perioada aprilie - iunie au atins 18,69 miliarde de coroane daneze (2,94 miliarde de dolari), comparativ cu prognoza de 17,97 miliarde de coroane într-un sondaj analizat de companie.
Carlsberg a declarat că se așteaptă acum ca profitul operațional să crească între 8% și 11% în acest an, în creștere față de orientările sale anterioare de creștere de 5-10%.
Rivalul Heineken a depășit, de asemenea, așteptările pentru vânzările de bere din prima jumătate atunci când a raportat câștigurile în această lună, dar a avertizat asupra creșterii costurilor și a impactului pandemiei COVID-19 pe piețele asiatice, informează ES Magazine.