Știri

138

Creșterea productivității în industria dulciurilor

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Consumul global de dulciuri este în continuă creștere, în special în timpul pandemiei coronavirusului, iar pentru producătorii de ciocolată, dulciuri, gumă de mestecat și alte produse de cofetărie, acest lucru înseamnă ca facilitățile lor de producție să fie rapide, flexibile, economice și sigure pentru a rămâne competitive, noteaza Confectionery News.

Conform previziunilor analiștilor, aproape 800 de milioane de euro vor fi cheltuiți în Europa pentru produse de dulciuri si cofetărie la nivel mondial înainte de sfârșitul anului 2020, cu rate de creștere anuale de până la 4,3% preconizate până în 2025.

Jucători mari precum Mars, Ferrero, Mondelez International, Hershey sau Nestlé cresc, în timp ce producătorii mai mici se străduiesc să stabilească o poziție puternică pentru a rămâne competitivi. Din acest motiv, producătorii de cofetărie de orice dimensiune trebuie să își păstreze în mod constant instalațiile de producție la zi pentru a nu pierde terenul față de concurență.

Conștientizarea mediului din partea consumatorilor a crescut masiv de ceva timp, ceea ce necesită o regândire a ambalajului produsului: plasticul și metalul sunt înlocuite din ce în ce mai mult cu materiale de ambalare pe bază de carton.

Ambalajele realizate din materiale mixte, cum ar fi cutii de carton cu ferestre de vizionare din plastic integrate, care se găsesc încă frecvent în prezent, devin din ce în ce mai puțin frecvente din motive de mediu. În cel mai bun caz, cofetăria nu produce deșeuri sau cel puțin puține deșeuri care pot fi ușor reciclate - producătorii de cofetărie nu pot ignora nici această tendință.

În plus, consumatorii văd ciocolata ca pe un produs de lux și acordă o mare importanță esteticii și perfecțiunii atât în ​​produsul real, cât și în ambalajul acestuia.

Pentru producători, această tendință înseamnă că trebuie să investească în procese de fabricație flexibile, cu un randament ridicat, pentru a se asigura că câștigă și reînnoiesc în mod repetat interesul consumatorilor pentru produsele lor.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2