Conform unei analize Euromonitor, care a vizat piața dulciurilor din România, blocajul dn prima jumătate a anului trecut a avut ca rezultat creșterea volumului de vânzări pentru bomboane, jeleuri și gumă de mestecat, deoarece copiii sunt tratați cu îngăduință în perioadele lungi de izolare a casei
Concomitent, cofetăria ”medicamentoasă”, reprezentată de deserturi pe bază de mentă și alte plante aromatice, a beneficiat din plin de modificările induse de pandemie. Pe piața zaharoaselor, Roshen One SRL a preluat conducerea în 2021
Toate produsele din toate gamele își vor crește volumul, stabilizându-se în 2022, pe măsură ce copiii se întorc la școală. Consumul va suporta creșteri în special la bomboanele cu mentă, acadel și dulciurilor moi, în perioada de prognoză.
Produsele de cofetărie medicamentoase vor continua să funcționeze bine, înregistrând cea mai mare creștere a volumului de vânzare cu amănuntul pe parcursul perioadei prognozate, în ciuda punctelor de preț mai mari.