172
După achiziția sa de către Investindustrial, CSM Bakery Solutions s-a transformat în CSM Ingredients. Ulterior, FoodNavigator a dialogat cu CEO-ul grupului, Aldo Uva, despre oportunitățile pe care le va debloca noua structură de proprietate, precum și despre viitorul Industriei alimentare.
CSM Ingredients furnizează grăsimi de panificație, produse de patiserie și ingrediente pentru pâine, precum și soluții alimentare pentru mai multe aplicații industriale în industria de panificație, lactate, neactivitate și înghețată. Echipa deserveste brutarii artizanali si industriali, operatorii mondiali de servicii alimentare si lanturile de retail din peste 100 de tari.
Având în vedere prioritățile de bază ale inovării și durabilității, Uva a dezvăluit că firma va „crește” investițiile în mod absolut în aceste domenii. Acesta a declarat:
„Viitorul alimentelor va fi modelat de inovatori îndrăzneți, companii orientate spre scopuri și echipe inspirate. Suntem încântați că avem deja toate acestea în ecosistemul nostru CSM și așteptăm cu nerăbdare să le folosim și mai mult.
Experiența noastră în inovația alimentară pentru a stimula diferențierea, echipele noastre inspirate, angajamentul nostru pentru un viitor sustenabil și dedicarea noastră pentru parteneriate de succes și fiabile vor oferi fundamentul pentru a promova angajamentul companiei de a crea valoare și de a obține succese suplimentare.”
„Lumea s-a schimbat dincolo de recunoaștere”
În ceea ce privește tendințele de inovare, Uva a spus că CSM Ingredients va trebui să „privească dincolo” de afacerea sa existentă și să lucreze pentru a „înțelege cu adevărat” nevoile care îi determină pe clienți și consumatori atât în brutăria de bază, cât și în „alte piețe”.
„Lumea s-a schimbat dincolo de recunoaștere în ultimele 12 luni și lucrăm în toate echipele noastre pentru a analiza modul în care acest lucru va avea impact asupra sectorului și tendințele care vor juca un rol major în sector în următorii cinci până la 10 ani pentru atât clienții noștri, cât și nevoile consumatorilor ”, a dezvăluit el.
Deci, la ce tendințe se așteaptă că va forma viitorul alimentelor?
„Pe toate piețele europene vedem că societatea și consumatorii se concentrează mai mult pe opțiuni mai sănătoase, inclusiv pe bază de plante, opțiuni alimentare fără zahăr și, de asemenea, înlocuitori sănătoși de materii prime. Vedem o cerere în creștere pentru experiențe gustative noi și neobișnuite și un accent pe ingrediente durabile. Tendința către mai multe soluții alimentare premium, pe de o parte, și creșterea produselor bazate pe confort, pe de altă parte, continuă să conducă pe toate piețele. ”
CSM Ingredients se concentrează pe dezvoltarea unei oferte vegane puternice și se desfășoară deja lucrări pentru a construi pe „gama largă” de produse pe bază de plante. Compania se așteaptă ca plantele să se deplaseze rapid în mainstream, mai degrabă decât să rămână o nișă specializată, și intenționează să își valorifice capacitățile de dezvoltare a produselor pentru a valorifica această tendință.
Munca pentru a fi un partener responsabil și durabil pentru producătorii de alimente continuă, de asemenea, în ritm rapid, a remarcat Uva.
„Ne-am angajat să fim o companie responsabilă și durabilă. Acționăm responsabil în propriul mediu, în comunitățile noastre, în afacerea noastră și împreună cu clienții noștri. Ca atare, integrăm practicile de afaceri responsabile în inima organizației noastre, pe baza a cinci piloni ai durabilității, care sunt mediul, oamenii, produsele, comunitățile și guvernanța. Sustenabilitatea este o parte majoră a considerațiilor noastre strategice în mod continuu. ”