145
Pentru Graffity PR, campania Da Lapte a fost una dintre cele mai reusite, a declarat pentru Iqads.ro domnul Bodan Tomoioaga. Acesta, a adaugat: In ciuda unui an dificil, se pare ca Romania a fost un tigru european in termeni de crestere economica, cel putin asta ne spun statisticile oficiale recente. Nu e clar de unde au venit si unde au plecat acesti bani, dar in mod sigur au fost in economie. Continuand maturizarea unei agentii cu 32 de consultanti si dezvoltand noi servicii pentru clienti, am reusit sa profitam de evolutia pietei si sa crestem cifra de afaceri. 2013 a fost pentru Graffiti PR al cincilea an consecutiv de crestere. In privinta eficientei, nu facem clasamente pentru ca, privind din interior, imi este greu sa pun degetul pe o campanie anume, fara sa nedreptatesc altele. Dar, nominalizez Fabricat in Tara lui Andrei, Smart Nation pentru UPC si Da, Lapte! pentru Tetra Pak? Mai multe, pe www.iquads.ro