Știri

152

DAAS si-a propus dublarea cifrei de afaceri

autor

MeetMilk.ro

distribuie

DAAS si-a propus dublarea cifrei de afaceri in cel mai scurt timp posibil potrivit planului de dezvoltare a companiei.Astfel, compania care este unul dintre cei mai importanti furnizori de echishy;pashy;mente pentru hoteluri, restaurante ?si magazine alimentare, ?si-a bugetat ca pana in 2018 sa ajunga la afaceri de 50 de mishy;lioashy;ne de euro, aproape duble fata de cele de anul trecut. Pentru indeplinirea obiectivelor, compania se bazeaza pe o majorare organica a cotei de piata in retail, cu aproximativ 1% pe an, pe expansiunea domeniului industrial ?si pe cererea mare pentru proiecte de shop fitting realizarea unui magazin/ hotel/ restaurant de la zero ?si predarea proiectului la cheie , dashy;torata dezghetarii investitiilor ?si trendului ascendent al ecoshy;noshy;miei. De?si piata de shop fitting din Romania este la inceput de drum, constat ca se mashy;turizeaza rapid. Gashy;sim ?si la noi invesshy;titori care concureaza din punct de veshy;dere tehnoshy;logic ?si al desigshy;nului cu proshy;iecte din tarile vesshy;tice, declara Daniel Moshy;canu, CEO al DAAS Intershy;nashy;tional Group. Clientii vizati de comshy;pashy;nie pentru proshy;iectele de shopfishy;tting sunt cei din retail, inshy;dusshy;trie, HoReCa in special retele inshy;terne ?si internationale , dar ?si cu proprietarii statiilor de benshy;zinarii, noteaza Ziarul financiar. Conform unui studiu publicat de Modern Buyer, Bucurestiul detine suprematia in afacerile din HoReCa. Astfel, 58% dintre noile unitati hoteliere sau de restaurant, baruri, cofetarie etc, deschise anul trecut, au fost in Bucuresti. Tot Capitala are si cea mai mare diversitate a conceptelor. Conform datelor, 37%, dintre noile unitati au fost restaurantele, urmate de cafenele si bistrouri, Centrul Vechi ramanand cea mai vie zona, aparand chia si localuri care se adreseaza clientilor cu venituri medii spre mari, si care au in spate investitii de peste 500.000 de euro.Dar, daca luam doar Bucurestiul ca etalon, iata distributia noilor investitii: Restaurante: 37 %; Cafenele: 19 %; QSR Quick-Service and Fast Casual Restaurants : 19 %; Berarii, Pub: 13 % Cluburi: 5 %; Patiserii, gelaterii: 5 %, Pizzerii: 2 %.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2