Intr-un interviu acordat revistei Progresiv, doamna Daniela Sima, Directorul de Marketing al retelei Selgros, prevede un an 2015 in crestere: Ceea ce imi doresc este ca Selgros sa fie foarte vizibil anul viitor ?si mult mai agresiv in promovare decat pana acum. In aceasta perioada vom incepe planificarile pentru 2015. De asemenea, acum lucrez ?si la conceptul de reclama. Vreau sa gasim canale noi prin care sa creordm;tem vizibilitatea retelei Selgros ?si prin care sa aducem clienti noi in magazine, precum ?si modalitati noi de fidelizare a clientilor existenti. Insa, nu cred ca gasirea unor modalitati noi de promovare implica, in mod automat, ?si investitii suplimentare. Este adevarat ca principalul nostru instrument de promovare ramane catalogul, iar cataloagele cu tematica vor avea in continuare o importanta destul de mare. Dincolo de acest instrument, sunt posibilitati nenumarate de promovare pe care noi le vom lua in calcul. Campania media TV pe care am derulat-o ne-a adus o creordm;tere foarte mare a vizibilitatii in piata, inclusiv in online, unde se spune - pe buna dreptate - ca, daca nu eordm;ti prezent, nu exiordm;ti. Pe Facebook, de exemplu, Selgros era pe locul 28 ca vizibilitate ?si am reu?sit in urma campaniei sa urcam pe locul 10. Aordm; vrea sa mentionez alte doua proiecte importante din planul de comunicare implementat in ultimul an. Primul este programul Sanatatea incepe in farfurie desfaordm;urat impreuna cu Chef Cezar, prin care am intrat in ordm;coli pentru a le vorbi copiilor despre beneficiile aduse de consumul de legume ?si fructe. Anul viitor ne gandim sa extindem acest program prin atragerea unor parteneri din randul furnizorilor ?si clientilor. Al doilea proiect este campania pe online Cum sa supravietuieordm;ti, cu patru bloggeri celebri, pentru care am primit chiar ?si un premiu la competitia Webstock. Mai multe, pe www.magazinulprogresiv.ro