158
Cercetările rețelei New Hope arată că în Uniunea Europeană, consumatorii acceptă tot mai multe ideea de a purta măști și apreciază pozitiv astfel de impuneri, atunci când comercianții decid acțiuni pentru a restabili măsurile anti-COVID
În timp ce europenii s-au bucurat în vară de o normalitate promisă de vaccinări, revenirea COVID-19 în varianta Delta extrem de transmisibilă a înrăutățit traiectoria, cercetările New Hope Network sugerează că ar putea fi timpul ca toți comercianții cu amănuntul să scoată măștile din depozit, la vânzare.
În sondajele efectuate cu puțin mai mult de două săptămâni distanță, cercetările New Hope arată consumatorilor că au mai multe șanse să-și pună măștile la loc.
În primul sondaj, lansat pe 24 iulie, 39% dintre respondenți au spus că „cu siguranță” vor mai da măști atunci când se vor aventura în spațiile publice interioare. Apoi, un sondaj din 9 august a crescut acest procent la 50%. În schimb, procentul persoanelor care au spus că „probabil nu vor purta măști” în spațiile publice interioare a scăzut la jumătate, scăzând la 6% de la 12%.
Evident, situația se schimbă rapid. Varianta Delta cauzează infecții „descoperite” la persoanele vaccinate și experții spun că cei nevaccinați devin „mai bolnavi, mai rapizi” decât ceea ce se observa la tulpinile anterioare de coronavirus. Varianta delta este acum tulpina dominantă în Uniunea Europeană.
Acest lucru îi preocupă pe consumatori și modul în care reacționează comercianții cu amănuntul ar putea fi important. Atunci când consumatorii au fost întrebați care locuri ar trebui să aibă nevoie de măști, magazinele alimentare cumpărau concerte interioare și evenimente sportive la 64% în sondajul din 9 august, în special față de răspunsurile din 24 iulie.
O abordare mai detaliată a măsurilor din magazinele alimentare oferă o propunere interesantă. Consumatorii care au spus că au mai multe șanse să cumpere la un magazin care fie impunea măști, fie vaccinarea pentru angajați a depășit în mod considerabil consumatorii care au spus că astfel de măsuri îi vor face mai puțin susceptibili să cumpere acolo.
Ce ar trebui să facă comercianții cu amănuntul cu aceste informații este clar: mai multe măsuri devin mai importante. Purtarea de măști, cel puțin pentru angajați, arată că merită luată în considerare încurajarea tuturor consumatorilor să poarte măști, nu doar cei nevaccinați.