Deloitte: Publicitatea lactatelor nu pare sa conteze prea mult in clasamentele bugetelor alocate promovarii. Astfel, Deloitte a analizat piata publicitatii din Romania, rezultatul studiului fiind prezentat in cadrul evenimentuluiZiua Publicitatii, sun titlul Publicitatea, Motor de Crestere Economica in Romania, realizat in perioada mai-septembrie 2014, informeaza Iqads. Conform studiului, TV-ul continua sa fie considerata cea mai eficienta forma de advertising, urmata de Online/Digital si Radio. 35% dintre cei intervievati spun ca televiziunea aduce cele mai mari audiente.23% au spus ca advertising-ul online este cel care poate aduce vizitatori cel mai repede, cu un simplu click, iar rezultatele sunt foarte usor masurabile.18% considera ca Social Media reprezinta o buna modalitate de a atinge audiente mari cu preturi relativ mici, mai ales in privinta publicitatii la produsele lactate.. Doar 10% dintre respondenti considera ca radio-ul mai este o metoda eficienta de a comunica cu consumatorul final. 5% dintre cei intervievati cred ca nu mai sunt cautate pentru ca acum oamenii isi pot lua informatii din alte surse. Top-ul publicitatii este dominat de FMCG In topul industriilor care aloca cel mai mare buget pentru TV se numara FMCG 57% , Pharma 17% si Telecom 13% . Bugetul alocat este influentat in proportie de 16% de rezultatele campaniilor anterioare, de profit in proportie de 52% si de schimbarile in strategie si plan in proportie de 44%. Conform studiului, decizia este asadar luata avad la baza profitabilitatea pe termin scurt si strategia. Publicitatea la produsele alimentare este total deficitara, mai ales, publicitatea lactatelor. Succesul unei afaceri este cel mai mult influentat de calitatea produselor, de reducerea costurilor operationale si de advertising, care trebuie sa convinga consumatorul final de calitatea produselor sau serviciilor respective. Cele mai bune rezultate cu ajutorul advertisingului sunt obtinute atunci cand sunt folosite mai multe canale si cand se face o targetare mai buna a publicului. Conform studiului Deloitte, industria de advertising are un impact de 100 de ori mai mare decat marimea sa. 3% din totalul managerilor aduc 33% din PIB. Cifrele arata ca o crestere a vizibilitatii pe TV duce la cresterea cifrei de afaceri, care duce mai apoi la cresterea PIB-ului. Conform unui studiu realizat de Ipsos la nivel national, 61%dintre romani considera ca advertisingul are un impact pozitiv asupra vietii lor, atat la nivel personal, cat si profesional. 36% considera ca are un impact neutru asupra vietii lor, iar 3% ca are un impact negativ. Strategia nationala pentru competitvitate,pentru anii 2014-2020, este reprezentata de dezvoltarea unui ecosistem de business competitiv, orientat spre antreprenoriat, inovatie si creativitate, care va plasa Romania in top 10 economii europene. Mai multe, pewww.iqads.ro