PiațăȘtiri

232

ESA: Nu există pe piață alimente „sănătoase” și alimente „nesănătoase”

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Potrivit Bakery and Snacks, European Snacks Association (ESA), a evidențiat unele dintre deficiențele unui studiu olandez care a fost conceput pentru a oferi producătorilor o mai bună înțelegere a ceea ce un consumator consideră a fi gustarea ideală.

Studiul a fost orientat spre ”preferințele utopice” ale consumatorilor, o categorie de dorințe și așteptări mai puțin analizate de către specialiști.

Potrivit autorilor studiului, „deși multe persoane intenționează să mănânce sănătos, comportamentul lor real de alimentație este adesea marcat de un consum ridicat de gustări bogate în calorii, nesănătoase”.

Sebastian Emig, directorul general al ESA, a declarat pentru Bakery and Snacks, care a oferit informația, că asociația nu este de acord cu utilizarea de către autori a terminologiei „alimentelor nesănătoase”.

„Asociația europeană a gustărilor a citit cu interes studiul despre„ gustarea care le are pe toate și asocierea pe care consumatorii le fac cu alimentele ideale”, a spus Emig.

„Cu surprindere, am remarcat autorii folosind terminologia mâncării nesănătoase”, cu care nu suntem în totalitate de acord. Nu există alimente sănătoase sau nesănătoase. Altfel, dacă un aliment ar fi considerat nesănătos, acesta nu ar ajunge pe piață.

„Susținem termenul „dietă sănătoasă și nesănătoasă”, unde, dieta sănătoasă este o dietă echilibrată, combinată cu un stil de viață sănătos și consum de alimente și băuturi cu moderație.”

El a adăugat că studiul olandez nu a putut decât să adune un grup mic de consumatori, ceea ce nu constituie neapărat un eșantion perfect de ideologie, pentru consumatori:

„Am fost surprinși să vedem că studiul nu acoperă neapărat o arie geografică largă, ci doar un„ eșantion comunitar mare, dintr-un oraș din Olanda și nici participanți cu experiență variată și experiență în înțelegerea nutriției și dietelor. Majoritatea participanților (41%) au fost recrutați într-un târg de consumatori despre produsele wellness ”, a adăugat Emig.

„Membrii ESA s-au angajat să joace rolul lor în a ajuta oamenii să-și construiască diete echilibrate, investind continuu pentru a îmbunătăți gustul și calitatea nutrițională a produselor lor, prin reformularea produselor standard și inovând, pentru a oferi produse care au o compoziție nutrițională îmbunătățită.

„De asemenea, este important ca membrii noștri să ofere consumatorilor informații nutriționale consistente, factuale, bazate pe știință, astfel încât să poată face alegeri în cunoștință de cauză.”

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2