PiațăȘtiri

224

Euromonitor: 40% dintre consumatori restricționează consumul de alimente de origine animală

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Noile date venite de la Euromonitor, și citate de Europe Supermarket Magazine, dezvăluie că, deși procentul consumatorilor care urmează diete vegane și vegetariene stricte rămâne mic, cei care restricționează într-o oarecare măsură alimentele pe bază de proteine animale reprezintă acum 40% din consumatorii globali.

Studiul, Going Plant-Based: The Rise of Vegan and Vegetarian Food, a urmărit să stabilească locațiile în care veganismul și vegetarianismul sunt cele mai ridicate, ce înseamnă afirmațiile vegetariene / vegane / vegetale pentru consumatori și care categorii de alimente prezintă cele mai promițătoare.

Acesta a constatat că Marea Britanie și Australia se mândresc cu cel mai mare procent de consumatori care declară „Am o restricție alimentară pentru produsul animal”, peste 45% dintre consumatori adoptând această poziție. Media la nivel mondial este de 42%.

Dieta stricta

În plus, Marea Britanie se mândrește cu cel mai mare procent de consumatori care au avantajul că urmează o dietă vegetariană strictă, la 7%, urmată de SUA (5%).

Una dintre cele mai mari tendințe în acest domeniu a fost creșterea produselor fără lactate, iar Euromonitor a constatat că înghețata și iaurtul fără lactate au avut o performanță deosebit de puternică în SUA, Marea Britanie și Irlanda, cu cote digitale mai mari de raft anul trecut.

Înlocuitorii cărnii sunt un alt sector în creștere, mulți producători din Europa de Vest adoptând o afirmație „vegetariană” pentru aceste produse, înaintea unei afirmații „vegane”, datorită utilizării unor ingrediente pe bază de animale, cum ar fi ouăle, în unele produse.

Investiții cu amănuntul

O multitudine de comercianți cu amănuntul europeni și-au mărit ofertele de vegani și vegetarieni în ultimele luni - în martie, Migros din Elveția a anunțat extinderea ofertei sale vegane, în timp ce în februarie, Lidl Belgia a adăugat o gamă nouă de înlocuitori de carne.

În altă parte, Asda a testat un ghișeu vegan la începutul anului, ca parte a campaniei sale „Veganuary”, iar retailerul olandez Jumbo a dezvăluit noua sa gamă alternativă de carne „Lekker Veggie” vara trecută.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2