Cea mai mare companie alimentară din America de Nord valorifică unul dintre cele mai populare evenimente sportive din întreaga lume, cu o experiență interactivă online pentru fani și trei sortimente pe durată limitată inspirate de echipele care joacă în finală - dar cel mai bine este o călătorie în Qatar, informează BakeryandSnacks.
În calitate de susținător regional nord-american al Cupei Mondiale FIFA Qatar 2022, Frito-Lay America de Nord începe pentru a face din jocul din acest an un adevărat câștigător.
Pentru fanii de acasă, lansează arome în ediție limitată inspirate de mâncarea stradală din țările a trei echipe concurente la Cupa Mondială FIFA.
De asemenea, a lansat experiența interactivă online Pass the Ball, pentru ca fanii să câștige produse și premii inspirate de fotbal.
Hat-trick, totuși, este o călătorie pentru un câștigător norocos la finala Cupei Mondiale FIFA 2022.
„Fotbalul este sportul cu cea mai rapidă creștere din America de Nord și, cu gustări atât de legată de experiența de vizionare acasă, acum este momentul perfect pentru a intra în joc și a oferi consumatorilor noștri noi modalități de a-și spori experiența la Cupa Mondială FIFA”, a spus Tina Mahal, senior VP marketing, Frito-Lay America de Nord.
„Pe măsură ce echipele din întreaga lume concurează la Cupa Mondială FIFA, am vrut să oferim o modalitate de a conecta fanii prin dragostea lor pentru joc – și dragostea pentru gustări – pentru a oferi și mai multe zâmbete pe tot parcursul turneului.”
Inspirație globală
Fiind prima colaborare de brand cu gustări sărate din istoria FIFA și a Cupei Mondiale FIFA, Frito-Lay îmbunătățește experiența de vizionare cu arome inspirate de Cupa Mondială FIFA.
Lay’s Adobadas întruchipează felul de mâncare vibrant latino cu piciorul său de ardei iute, roșii și lime. Adobada este un termen general care se referă la carnea (adesea porc) care este marinată într-un amestec gros, puternic.
Lay’s Bacon Wrapped Jalapeño Popper este inspirat de populara bucată din SUA, numită așa pentru că tot ce trebuie să faci este să le bagi în gură.
Lay’s Wavy Carnitas Street Tacos oferă o aromă bogată de carnitas de porc în stil taco, dând viață popularei mâncăruri stradale mexicane Toate cele trei variante sunt lansate în comercianții cu amănuntul din SUA
Fanii se pot alătura Provocarii Pass the Ball cu produse în ambalaje special marcate pentru Cupa Mondială FIFA, care ajung pe rafturile din SUA în această lună.
Folosind conținut inovator generat de utilizatori, fanii sunt invitați să se înregistreze pentru a-și prezenta fețele pe o minge de fotbal digitală gigantică pentru a-și încuraja echipele în timpul Cupei Mondiale FIFA. Utilizatorii pot, de asemenea, să facă clic pe diferite imagini din fotbalul digital pentru a vedea ce echipă pe care alți fani o susțin.
Cu toate acestea, trebuie să acționați rapid, deoarece sunt doar primele 350.000 de persoane care se înregistrează și care vor primi un NFT unic cu imaginea lor pe el.
În fiecare zi, va exista un joc nou pe platformă, de la trivia de fotbal până la o provocare AR – fiecare cu oportunitățile de a câștiga mărfuri de la brandul suprem de fotbal, adidas, împreună cu îmbrăcăminte de marca Lay’s, Cheetos și Doritos.
În cele din urmă, asigurați-vă că îl urmăriți pe Frito-Lay pe rețelele de socializare pentru a fi la curent cu toate activările de parteneriat pentru Cupa Mondială FIFA 2022 și alte știri ale campaniei.