TehnologiiRepere

165

Furnizare si livrare legume

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Planuri anuale de achizitii publice An Denumire plan Denumire detaliu plan Detaliu invitatie Tip legislatie : OUG nr.34/2006 Autoritate contractanta : Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Iasi Numar invitatie : 364998 / 23.09.2014 Denumire contract : FURNIZARE SI LIVRARE LEGUME PENTRU INSILOZAT Stare procedura : In Desfasurare SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA I.1 DESCRIERE I.1.1 Sediul social Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Iasi Cod fiscal 9899076 , Adresa str. Vasile Lupu nr. 57 A, Iasi , Telefon +40 232272122 , Fax +40 232240088 I.1.2 Adresa la care se transmit ofertele : str. Vasile Lupu nr. 57 A, Iasi, Romania, cod postal: 700309, telefon:+40 372797597, fax:+40 232240088, persoana de contact:Matei Marian I.1.3 Adresa locul de deschidere a ofertelor : str. Vasile Lupu nr. 57 A, Iasi I.2 Tipul autoritatii contractante si activitatea principala I.2.1 Tip Autoritate Sectorial : Nu I.2.2 Tip Activitate : Protectie sociala SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI II.1 DESCRIERE II.1.1 Denumire contract : FURNIZARE SI LIVRARE LEGUME PENTRU INSILOZAT II.1.2 Tip contract : Furnizare II.1.3 Modalitatea de atribuire : Un contract de achizitii publice II.1.5 Obiectul contractului : Obiectul procedurii il constituie furnizare si livrare legume pentru insilozat : LOT 1-cartofi; LOT 2- ceapa uscata; LOT 3 - fasole uscata productia 2014; LOT 4 - varza de toamna romaneasca. Acestea se vor livra cu caracteristicile si in conditiile solicitate in Caietul de sarcini. Plata se va face prin ordin de plata in termen de 45 zile de la data emiterii facturii. Valoarea estimata fara TVA: lot 1 -minim 229 653,00 RON si maxim 244 800,00 RON ; lot 2 - minim 50 373,00 RON si maxim 52 110,00 RON ; lot 3 - minim 129 648,00 RON si maxim 147 408,00 RON ; lot 4 - 40 337,00 RON . Valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri pana la 31.12.2014 in functie de care se vor elabora si evalua ofertele , iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari cf art. 6 alin. 3 din HG nr. 925/2006. Optiuni: Aplicare prevederi art. 6, alin 3 din HG nr. 925/2006 II.1.6 CPV : 03212100-1 - Cartofi Rev.2 II.1.7 Impartire pe loturi : Da II.2 Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru II.2.1 Valoare estimata : 450,011 - 484,655 RON SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII III.1 Conditii referitoare la contract III.1.1 Conditii suplimentare, garantie de participare Conditii suplimentare Denumire Descriere Garantie de participare este in cuantum de: LOT 1 - 2300 RON; LOT 2- 510 RON; LOT 3 -1300 RON; LOT 4 -410 RON. Perioada de valabilitate a garantiei de participare - 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Modul de constituire a garantiei de participare: in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare : prin virament bancar in contul nr. RO93TREZ4065006XXX000469 deschis la Trezoreria Iasi, ? prin depunerea IN NUMERAR la casieria autoritatii contractante . ? printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in favoarea autoritatii contractante; Nota: este de preferat ca garantia de participare sa fie emisa de catre o banca care sa aiba corespondent in Romania. ? prin depunerea la autoritatea contractanta a unui ordin de plata in contul autoritatii contractante cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor; pe ordinul de plata este obligatorie mentionarea procedurii pentru care se constituie. Instrumentul de garantare emis de societatea bancara sau de asigurari se va prezenta in original. Pentru calculul echivalentei ce va fi avut in vedere la conversia valorii aferente garantiei de participare constituita intr-o alta moneda se va aplica cursul lei/valuta comunicat de BNR din data publicarii anuntului de participare in SEAP. Garantiei de participare se retine in conditiile art 87/HG 925/2006 si se constituie in conditiile art.. 43^1 din OUG 34/2006 . Modul de eliberare a garantiei de participare - pentru ofertantii care nu vor fi declarati castigatori aceasta se va restitui in termen de 3 trei zile de la incheierea contractului cu ofertantul declarat castigator, pe baza unei cereri in care se va preciza valoarea de restituit, contul si banca comerciala a societatii, denumirea procedurii. - pentru castigator garantia de participare se va restitui dupa dovada constituirii garantiei de buna executie. Garantie de buna executie Garantia de buna executie este in cuantum de 10% 5% pentru IMM din valoarea contractului fara TVA, valabila pentru toata perioada de derulare a acestuia. Modul de constituire a garantiei de buna executie: conform prevederilor art. 89 si 90 ale H.G. nr. 925/2006 actualizata, prin HG 834/2009 si HG 1045/2011. Aceasta va fi transmisa autoritatii contractante in maxim 5 zile de la semnarea contractului de ambele parti si care devine anexa la acesta. Garantia de buna executie se va restitui conform prevederilor cuprinse la art. 92 alin 1 din H.G. nr. 925/2006 actualizat. Nota: este de preferat ca garantia de buna executie sa fie emisa de catre o banca care sa aiba corespondent in Romania. III.2 CONDITII DE PARTICIPARE III.2.1 Criterii de calificare Criterii de calificare SECTIUNEA IV: PROCEDURA IV.1 Procedura IV.1.1 Tipul procedurii Cerere de oferta IV.1.2 Modalitate de desfasurare : Procedura offline IV.2 Criterii de atribuire IV.2.1 Criteriu de atribuire : Pretul cel mai scazut IV.2.2 Se va organiza licitatie electronica : Da IV.3 Informatii administrative IV.3.1 Modul de obtinere a documentatiei de atribuire : S.E.A.P. IV.3.2 Limba de redactare a ofertei : Romana IV.3.3 Moneda in care se transmite oferta de pret : RON IV.3.4 Data limita de depunere a ofertelor : 02.10.2014 09:00 IV.3.5 Data si ora deschiderii ofertelor : 02.10.2014 10:00 IV.3.6 Data limita de valabilitate a ofertei : 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE VI.1 Mod de finantare VI.1.1 Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare : Nu VI.1.2 Tip de finantare : Fonduri bugetare Data expedierii prezentei invitatii : 22.09.2014 10:42

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2